Co zyskasz biorąc
udział w szkoleniu
MARCUS
Brand Communication?
Praktyczna wiedza na temat komunikacji marketingowej
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych

1200 PLN netto
(Lunch i przerwy kawowe w cenie)

Skuteczna komunikacja marketingowa

Dowiedz się, jak powstaje skuteczna komunikacja marketingowa - od briefu do komunikacji 360 na bazie case studies.

15.09.2022 | 9:00 - 17:00 |
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)
Średnia ocena z poprzednich edycji: 4,8/5,0

Skuteczna komunikacja marketingowa

Dowiedz się, jak powstaje skuteczna komunikacja marketingowa - od briefu do komunikacji 360 na bazie case studies.

15.09.2022
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)
Średnia ocena z poprzednich edycji: 4,8/5,0
Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat komunikacji marketingowej
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych
1200 PLN nettoPLN/netto
Zakończone
Termin: 15.09.2022 | 9:00 - 17:00
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)
Średnia ocena z poprzednich edycji: 4,8/5,0
1200 PLN netto
(Lunch i przerwy kawowe w cenie)

O szkoleniu

Dowiedz się, jak powstaje skuteczna komunikacja marketingowa - od briefu do komunikacji 360 na bazie case studies.

Liczba uczestników: 14 osób

Dla kogo?

  • Specjaliści i managerowie działający w obszarze szeroko pojętego marketingu, trade marketingu, aktywacji marki
  • Właściciele marek i firm zainteresowani zwiększeniem skuteczności swoich działań komunikacyjnych
  • Osoby zainteresowane rozwinięciem wiedzy na temat komunikacji marketingowej

    Czego się dowiesz?

    Umiejętność klarownego i skutecznego komunikowania się z rynkiem, ze swoimi odbiorcami
    Umiejętność przeprowadzenia analizy dotychczasowej i planowanej komunikacji pod kątem jej skuteczności i realizacji celów
    Optymalizacja nakładów na komunikację reklamową – efektywność kosztowa/ czasowa/zasobów
    Poznanie zasad i czynników niezbędnych do przygotowania strategii komunikacji
    Rozwinięcie kompetencji z zakresu tworzenia skutecznej komunikacji marki
    Poznanie praktycznych narzędzi do ewaluacji efektywności proponowanych rozwiązań kreatywnych kontra postawione cele, feedbackowanie pomysłów agencji

    Agenda

    • Zjawisko komunikacji, czyli od czego wszystko się zaczyna
    • Pozycjonowanie rynkowe marki – co to jest, jakie zawiera elementy i jak są one wykorzystywane w procesie tworzenia komunikacji marki
    • Cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne – jak je wyznaczyć, co je różni
    • Część praktyczna, case studies

    • Co to jest brief i o co tyle hałasu
    • Elementy briefu komunikacyjnego
    • Dobrze wypełniony brief i co dalej
    • Część praktyczna, case studies

    • Ogólne zasady skutecznej komunikacji
    • Retoryka i perswazja w reklamie – jak jej używać
    • Archetypy i storytelling
    • Część praktyczna, case studies

    • Strategia komunikacyjna w praktyce: od badań do insightu kreatywnego
    • Touchpointy pomiędzy mediami a egzekucją kreatywną
    • Złote zasady skutecznej komunikacji
    • Część praktyczna, case studies

    Prowadzący

    Katarzyna Baczyńska
    Head of Media
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    W branży mediowej od 15 lat. Odpowiadała za obsługę m.in. BRE Bank (marka mBank), Wawel S.A., Reckitt Benckiser, Indykpol S.A, Novascon Pharmaceuticals, Lewiatan Holding, Sklepów Komfort SA. Swoją karierę rozpoczęła w Havas Media specjalizując się w obszarze TV. Od 2009 r. związana z Mediasense (Codemedia S.A.). Od 2012 r. jako TV Director, zarządzała obszarem Multiscreen na poziomie Agencji, koordynując współpracę z Dostawcami, a później w randze Członka Zarządu odpowiadała za nadzór nad Zespołami Klienckimi. Od 2019r. zarządza Działem Mediów w ONE House.
    Marta Kozielewska
    Senior Communications Manager
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    Z branżą mediową związana od 2010 roku. Doświadczenie związane ze strategią i planowaniem mediów zdobyła w domu mediowym Carat (Dentsu Aegis Network) pracując dla Klientów z różnych kategorii m.in.: Netia, Arla Foods, The Walt Disney Company, Ergo Hestia, Sony Pictures Televison. Współtworzyła strategie komunikacji nagradzane m.in. w konkursach Effie czy Media Trendy, Innovation Ad. Absolwentka Szkoły Strategii Marki SAR.
    Karolina Olszewska
    Senior Social Media Manager
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    Z wykształcenia magister polonistyki i psychologii, od ponad 10 lat związana zawodowo z marketingiem. Posiada doświadczenie zdobyte po stronie klienta, a także bogate portfolio agencyjne. Łączy specjalistyczne kompetencje z obszarów komunikacji Social Media i szeroko rozumianej strategii Digital. Planowała i prowadziła działania m.in. dla Diageo, Abbott, ZEISS, Hoya i Polbruk.

    Przestrzeń szkoleniowa

    Zobacz także:

    MARCUS
    E-commerce
    E-commerce – kanały, narzędzia, strategia
    Data: 27.10.2022

    -50%

    MARCUS
    Multiscreen Ad
    Kampanie Multiscreen:
    TV & Video
    Data: 08.12.2022
    Masz pytania
    odnośnie szkolenia?