Opis szkolenia
Celem szkolenia jest wspólne wypracowanie odpowiedzi na te pytania i wykształcenie w formie warsztatowej dobrych praktyk tworzenia dobrego briefu kreatywnego.
Czy to szkolenie jest dla Ciebie?
Szkolenie zostało stworzone z myślą o:
Podstawowe informacje
Liczebność: do 14 osób
Czas trwania: 9:00 – 17:00
Lokalizacja: Warszawa, stacjonarnie
Dostępny język: PL
Dostępny język materiałów: PL
Forma szkolenia
Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).
Prezentacja, warsztaty, ćwiczenia realizowane samodzielnie i w grupach, dyskusja, case studies.
Dowiesz się, czym jest dobry brief kreatywny z punktu widzenia stratega i z perspektywy zespołu kreatywnego;
Nauczysz się pisać brief w taki sposób, który pozwoli zespołom kreatywnym jak najlepiej odpowiedzieć na oczekiwania klienta;
Dowiesz się, jakie informacje musisz zebrać w briefie, gdy zaczynasz prowadzić projekt kreatywny;
Poznasz sprawdzone metody udzielania konstruktywnego i inspirującego feedbacku.
Z branżą marketingową związana od 2006 roku. Posiada 17 lat doświadczenia w międzynarodowych agencjach reklamowych takich jak Saatchi, Havas, Change Serviceplan i Publicis Group. Posiada wieloletnie doświadczenie w planowaniu komunikacji dla branży retail, telco, finansów, ale także farmaceutyków i FMCG. Pracowała m.in. dla Orange, Carrefour, GSK, Unilever, PG, Blik, Bank Pekao i Millennium, dla których przygotowywała zarówno strategie lokalne, launch/relaunch i kampanie 360, a także działania promocyjne i lojalnościowe. Wykładowczyni UW, moderatorka, juror Effie, miłośniczka netnografii konsumenckiej oraz ekonomii behawioralnej i jej wpływu na zachowania zakupowe konsumentów. Z wykształcenia seksuolog kliniczny, w trakcie certyfikacji z terapii poznawczo- behawioralnej.
Od 17 lat związana z reklamą. Tworzyła międzynarodowe i lokalne kampanie, pracując zarówno dla międzynarodowych, jak i polskich klientów: Frito-Lay, Procter&Gamble, Visa, MTV, Deichmann, CEDC, Takeda, Decathlon, Kompania Piwowarska, Alior Bank, Mead Johnson, Unilever, Ochnik, Orange, Netia. Jej prace zdobyły uznanie na konkursach i festiwalach reklamy: Epica Awards, Golden Drum, KTR i Effie. Prywatnie miłośniczka literatury i kina. Laureatka nagrody głównej Międzynarodowego Festiwalu Opowiadań, publikowała m.in. w Twórczości, Polityce i Fabulariach.
Uczysz się od najlepszych
trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem
Teoria w praktyce
wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki
Indywidualne podejście
zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym
Wartościowa wiedza
prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje
Analiza dla efektów
omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski
Rozwój kompetencji
wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces
Poziomy zaawansowania
oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania
Certyfikacja
po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę
Szkolenia zamknięte
organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm
-50%