Co zyskasz biorąc
udział w szkoleniu
MARCUS
Creative?
Praktyczna wiedza na temat kreacji reklamowej
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych

1200 PLN netto
(Lunch i przerwy kawowe w cenie)

Jak tworzyć skuteczne kreacje reklamowe

Jak tworzyć skuteczne kreacje reklamowe

09.02.2023 | 9:00 - 17:00 |
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy First (podstawowy)
NOWE SZKOLENIE

Jak tworzyć skuteczne kreacje reklamowe

Jak tworzyć skuteczne kreacje reklamowe

09.02.2023
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy First (podstawowy)
NOWE SZKOLENIE
Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat kreacji reklamowej
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych
1200 PLN netto PLN/netto
Termin: 09.02.2023 | 9:00 - 17:00
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy First (podstawowy)
NOWE SZKOLENIE
1200 PLN netto
(Lunch i przerwy kawowe w cenie)

O szkoleniu

Dowiedz się, jak powstaje skuteczna kreacja reklamowa - od briefu do finalnej akceptacji.

Liczba uczestników: 14 osób

Dla kogo?

  • Specjaliści i managerowie działający w obszarze szeroko pojętego marketingu
  • Właściciele marek i firm zainteresowani nawiązaniem efektywnej i efektownej współpracy z agencjami reklamowymi w obszarze kreacji

    Czego się dowiesz?

    Czym jest kreatywność i jak z niej korzystać.
    Idea czy egzekucja – co jest ważniejsze?
    Czym się zajmuje art director?
    Czy Key Visual to tylko obrazek?
    Czy badania zabijają kreację?
    Jaka jest rola dźwięku w reklamie.
    Co robi kreacja, kiedy nikt nie patrzy, czyli skąd się biorą pomysły.
    Po co komu copywriter, skoro każdy może napisać tekst.
    Jakie są zasady tworzenia komunikatu perswazyjnego
    O co chodzi w storytellingu i jak wygląda podróż bohatera.
    Jak wygląda proces powstawania reklamy od briefu do kolaudacji.
    Kreacja od kuchni – czyli jak wygląda praca w teamie.
    Brief kreatywny – czym jest, a czym nie jest, i dlaczego jest tak ważny.
    Jak oceniać rozwiązania kreatywne? Feedbackowanie pomysłów agencji.
    Czy można tanio, szybko i dobrze?

    Agenda

    Moduł  1. Kreatywność – alchemia czy inżynieria?

    Moduł  2. Brief kreatywny – czym jest, a czym nie jest, i dlaczego jest ważny.

    Moduł  3. Skąd się biorą pomysły – czyli co robi Kreacja, kiedy nie patrzysz.

    Moduł  4. Dobry pomysł, czyli jaki? Rola kreacji w komunikacji marketingowej.

    Moduł  5. Od briefu do kolaudacji – proces powstawania reklamy.

    Prowadzący

    Maciej Orłowski
    Creative Director
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    17 lat w kreacji. Doświadczenie zdobywał, pracując dla polskich i międzynarodowych klientów, m.in. takich agencji jak Grey Warsaw, Testardo Red Cell, Fat Baby. Na stanowiskach Art Directora, Creative Group Heada i Creative Directora współtworzył kampanie 360 dla branży telekomunikacyjnej, finansowej, paliwowej, motoryzacyjnej, FMCG i wielu innych. Zdobywca nagród Effie, juror KTR 2015 w kategorii Design. Absolwent Projektowania Graficznego na WSSU (Akademia Sztuki) w Szczecinie oraz studiów podyplomowych UX Design na SWPS w Warszawie.
    Paweł Pyzik
    Senior Art Director
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    W branży kreatywnej od 16 lat. Doświadczenie zdobywał, realizując projekty dla polskich i międzynarodowych klientów,Momentum Worldwide, DFF, Change Integrated, Fat Baby jako Designer i Art Director. Pracował dla branż: farmaceutycznej, finansowej, turystycznej i FMCG. Zdobywca nagród Effie. Juror KTR w kategorii Ilustracja. Absolwent Projektowania Graficznego na ASP w Warszawie.

    Przestrzeń szkoleniowa

    Zobacz także:

    -50%

    MARCUS
    Silver Marketing
    Czyli jak dotrzeć do konsumenta 50+
    Data: 24.11.2022

    -50%

    MARCUS
    UX & CX Design
    Projektowanie doświadczenia użytkownika
    Data: 12.01.2023
    Masz pytania
    odnośnie szkolenia?