Co zyskasz biorąc
udział w szkoleniu
MARCUS
Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat zarządzania projektami digitalowymi
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych

1200 PLN netto
(Lunch i przerwy kawowe w cenie)

Budowa Portali
Internetowych

Poznaj świat digital marketingu z wykorzystaniem najlepszych standardów i praktyk rynkowych.

16.02.2023 | 9:00 - 17:00 |
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)
Średnia ocena z poprzednich edycji: 4,8/5,0

Budowa Portali
Internetowych

Poznaj świat digital marketingu z wykorzystaniem najlepszych standardów i praktyk rynkowych.

16.02.2023
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)
Średnia ocena z poprzednich edycji: 4,8/5,0
Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat zarządzania projektami digitalowymi
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych
1200 PLN netto PLN/netto
Termin: 16.02.2023 | 9:00 - 17:00
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)
Średnia ocena z poprzednich edycji: 4,8/5,0
1200 PLN netto
(Lunch i przerwy kawowe w cenie)

O szkoleniu

Poznaj świat digital marketingu z wykorzystaniem najlepszych standardów i praktyk rynkowych.

Liczba uczestników: 14 osób

Dla kogo?

  • Pracownicy odpowiedzialni za działania marketingowe zarówno po stronie klienta jak i agencji
  • Managerowie i specjaliści odpowiedzialni za zwiększenie brand awarness w Internecie oraz działania e-commercowe
  • Przedsiębiorcy, którzy chcą skutecznie promować swój biznes w Internecie
  • Osoby, które chcą tworzyć strony internetowe atrakcyjne wizerunkowo i sprzedażowo

    Czego się dowiesz?

    Dowiesz się, jak skutecznie poprowadzić projekt digitalowy z wykorzystaniem najlepszych standardów i praktyk rynkowych
    Poznasz trendy w świecie digital marketingu, z akcentem na best practices w produkcji serwisów WWW oraz contentu
    Pozyskasz wiedzę na temat procesu produkcji strony internetowej
    Poznasz kluczowe czynniki pozwalające zwiększyć konwersję na WWW

    Agenda

    • Omówienie podstawowych terminów związanych z tworzeniem stron internetowych
    • Proces produkcji www krok po kroku – od wyboru hostingu, domeny, CMS-u, po stronę zoptymalizowaną pod SEO

    • Omówienie czynników zwiększających konwersję na www – standardy, dobre praktyki i trendy w projektowaniu WWW
    • Czym jest dobry UX, atrakcyjny UI i jak przyciągnąć użytkownika szytym na miarę contentem

    • Metodyki zarządzania projektami w kontekście produkcji digitalowych – wprowadzenie
    • Wybór metodyki w realizacjach digitalowych – czy istnieje recepta na sukces?
    • Empirycyzm i transparentność. Jak usprawnić współpracę na linii agencja-klient?

    Prowadzący

    Mateusz Józefowicz
    Head of Digital Production
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    Z branżą związany od ponad 12 lat. Ma doświadczenie w tworzeniu projektów dla klientów z sektora B2C i B2B. Na co dzień odpowiada za zespół oraz innowacyjne pomysły wpływające na zwiększenie efektywności kampanii, stron www oraz komunikacji w sieci. W jego portfolio znajdują się m.in. tacy klienci jak: Reckitt-Benckiser, Adidas, Microsoft, Ferrero, Lego, Mattel, Disney, Philips, Opel, VW Group, PayPal, Virgin Mobile, J&J, Wonga. Wraz ze swoim zespołem wielokrotnie zdobywał laury w konkursie Effie Awards Poland, otrzymał także nagrodę Effie Awards Europe.
    Martyna Klimiuk
    Project Management Manager
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    Z wykształcenia magister zarządzania SGH ze specjalizacją – zarządzanie projektami. Wieloletnie doświadczenie agencyjne łączy z wiedzą teoretyczną, przekuwając je na praktyczne rozwiązania. W swojej pracy łączy klasyczne i zwinne metodyki zarządzania projektami. Zawsze poszukuję innowacyjnych rozwiązań, które optymalizują pracę zespołu. Jej zamiłowanie do psychologii i komunikacji procentuje w codziennych kontaktach ze współpracownikami oraz klientami. Ścieżkę zawodową rozpoczęła od organizacji eventów. Obecnie odpowiada za projekty digital dla branży B2B i B2C, w tym: produkcje stron korporacyjnych, Landing Page’ów konkursowych i kampanijnych oraz produkcje materiałów digitalowych z nastawieniem na performance. W jej portfolio znajdują się m.in. tacy klienci jak: Philips, Mastercard, Estee Lauder, Clinique, M.A.C, MetLife, Skoda, Sodexo, Benefia, Solinea, Silver Agency, Silver Models.

    Przestrzeń szkoleniowa

    Zobacz także:

    -50%

    MARCUS
    UX & CX Design
    Projektowanie doświadczenia użytkownika
    Data: 12.01.2023

    -50%

    MARCUS
    Multiscreen Ad
    Kampanie Multiscreen:
    TV & Video
    Data: 25.05.2023
    Masz pytania
    odnośnie szkolenia?