Co zyskasz biorąc
udział w szkoleniu
MARCUS
Digital Project Management?
Praktyczna wiedza na temat skutecznego zarządzania projektami
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych

1200 PLN netto
(Lunch i przerwy kawowe w cenie)

Zarządzanie projektami
digitalowymi

Skuteczne zarządzanie projektami – poznaj główne narzędzia pracy project managera i przełóż je do swoich codziennych zadań!

26.01.2023 | 9:00 - 17:00 |
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy First (podstawowy)
Średnia ocena z poprzednich edycji: 4,9/5,0

Zarządzanie projektami
digitalowymi

Skuteczne zarządzanie projektami – poznaj główne narzędzia pracy project managera i przełóż je do swoich codziennych zadań!

26.01.2023
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy First (podstawowy)
Średnia ocena z poprzednich edycji: 4,9/5,0
Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat skutecznego zarządzania projektami
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych
1200 PLN netto PLN/netto
Termin: 26.01.2023 | 9:00 - 17:00
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy First (podstawowy)
Średnia ocena z poprzednich edycji: 4,9/5,0
1200 PLN netto
(Lunch i przerwy kawowe w cenie)

O szkoleniu

Skuteczne zarządzanie projektami – poznaj główne narzędzia pracy project managera i przełóż je do swoich codziennych zadań!

Liczba uczestników: 14 osób

Dla kogo?

  • Dla osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i poznać tajniki zarządzania projektami
  • Specjalistów, którzy chcą lepiej zarządzać swoją pracą i zespołem
  • Dla project managerów, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje w dziedzinie zarządzania projektami

    Czego się dowiesz?

    Zdobędziesz wiedzę z zakresu zarządzania projektami
    Dowiesz się czym jest projekt i jak odróżniać go od procesu
    Poznasz narzędzia pracy project managera oraz będziesz mógł przełożyć je do swoich codziennych zadań
    Opowiemy o metodykach zarządzania projektami i różnicach w podejściu klasycznym i zwinnym
    Dowiesz się jaki wpływ na projekt ma kierownik projektu od samego specjalisty od user experience

    Agenda

    • Czym jest projekt i jakie są jego główne cele
    • Różnice między projektem a procesem
    • Omówienie definicji zarządzania i podstaw zarządzania projektem
    • Zdefiniowanie głównych narzędzi zarządzania projektami i omówienie cyklu życia projektu.

    • Kim jest kierownik projektu i jakie ma główne zadania
    • Jakie umiejętności powinien posiadać project manager i jaka jest jego rola w organizacjach
    • Omówienie narzędzi project managera i jak wykorzystywać je w codziennej pracy

    • Jakie znaczenie dla projektów ma obecność kierownika projektu
    • Czym charakteryzuje się dobry PM dla specjalisty
    • Rola PMa w procesie user experiance

    • Czym są metodyki zarządzania projektami
    • Różnice między podejściem klasycznym i zwinnym
    • Zastosowanie hybrydowego podejścia w zarządzaniu projektami
    • Jak stworzyć własną metodykę zarządzania projektami?

    Prowadzący

    Martyna Klimiuk
    Senior Project Manager
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    Z wykształcenia magister zarządzania SGH ze specjalizacją – zarządzanie projektami. Wieloletnie doświadczenie agencyjne łączy z wiedzą teoretyczną, przekuwając je na praktyczne rozwiązania. W swojej pracy łączy klasyczne i zwinne metodyki zarządzania projektami. Zawsze poszukuję innowacyjnych rozwiązań, które optymalizują pracę zespołu. Jej zamiłowanie do psychologii i komunikacji procentuje w codziennych kontaktach ze współpracownikami oraz klientami. Ścieżkę zawodową rozpoczęła od organizacji eventów. Obecnie odpowiada za projekty digital dla branży B2B i B2C, w tym: produkcje stron korporacyjnych, Landing Page’ów konkursowych i kampanijnych oraz produkcje materiałów digitalowych z nastawieniem na performance. W jej portfolio znajdują się m.in. tacy klienci jak: Philips, Mastercard, Estee Lauder, Clinique, M.A.C, MetLife, Skoda, Sodexo, Benefia, Solinea, Silver Agency, Silver Models.
    Iga Królicka
    UX & Content Designer
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    Z wykształcenia magister ekonomii menedżerskiej SGH i absolwentka studiów podyplomowych z marketingu internetowego Akademii L. Koźmińskiego. Od ponad 7 lat związana zawodowo z marketingiem, a od 2 lat rozwija się w obszarze user experience tworząc strony internetowe, aplikacje i inne rozwiązania digitalowe. Praktyczną wiedzę zdobywała podczas pracy dla IT Card, Solinea, Vet Expert, Inpharm, IOZE, Silver Models i praca50.plus.

    Przestrzeń szkoleniowa

    Zobacz także:

    -50%

    MARCUS
    Multiscreen Ad
    Kampanie Multiscreen:
    TV & Video
    Data: 08.12.2022
    MARCUS
    Social Media
    Czy Social Media sprzedają?
    Data: 13.10.2022
    Masz pytania
    odnośnie szkolenia?