Skuteczne zarządzanie projektami – poznaj główne narzędzia pracy project managera i przełóż je do swoich codziennych zadań!
Liczba uczestników: 14 osób
Dla kogo?
Dla osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i poznać tajniki zarządzania projektami
Specjalistów, którzy chcą lepiej zarządzać swoją pracą i zespołem
Dla project managerów, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje w dziedzinie zarządzania projektami
Czego się dowiesz?
Zdobędziesz wiedzę z zakresu zarządzania projektami
Dowiesz się czym jest projekt i jak odróżniać go od procesu
Poznasz narzędzia pracy project managera oraz będziesz mógł przełożyć je do swoich codziennych zadań
Opowiemy o metodykach zarządzania projektami i różnicach w podejściu klasycznym i zwinnym
Dowiesz się jaki wpływ na projekt ma kierownik projektu od samego specjalisty od user experience
Agenda
• Czym jest projekt i jakie są jego główne cele
• Różnice między projektem a procesem
• Omówienie definicji zarządzania i podstaw zarządzania projektem
• Zdefiniowanie głównych narzędzi zarządzania projektami i omówienie cyklu życia projektu.
• Kim jest kierownik projektu i jakie ma główne zadania
• Jakie umiejętności powinien posiadać project manager i jaka jest jego rola w organizacjach
• Omówienie narzędzi project managera i jak wykorzystywać je w codziennej pracy
• Jakie znaczenie dla projektów ma obecność kierownika projektu
• Czym charakteryzuje się dobry PM dla specjalisty
• Rola PMa w procesie user experience
• Czym są metodyki zarządzania projektami
• Różnice między podejściem klasycznym i zwinnym
• Zastosowanie hybrydowego podejścia w zarządzaniu projektami
• Jak stworzyć własną metodykę zarządzania projektami?
Z wykształcenia magister zarządzania SGH ze specjalizacją – zarządzanie projektami. Wieloletnie doświadczenie agencyjne łączy z wiedzą teoretyczną, przekuwając je na praktyczne rozwiązania. W swojej pracy łączy klasyczne i zwinne metodyki zarządzania projektami. Zawsze poszukuję innowacyjnych rozwiązań, które optymalizują pracę zespołu. Jej zamiłowanie do psychologii i komunikacji procentuje w codziennych kontaktach ze współpracownikami oraz klientami. Ścieżkę zawodową rozpoczęła od organizacji eventów. Obecnie odpowiada za projekty digital dla branży B2B i B2C, w tym: produkcje stron korporacyjnych, Landing Page’ów konkursowych i kampanijnych oraz produkcje materiałów digitalowych z nastawieniem na performance. W jej portfolio znajdują się m.in. tacy klienci jak: Philips, Mastercard, Estee Lauder, Clinique, M.A.C, MetLife, Skoda, Sodexo, Benefia, Solinea, Silver Agency, Silver Models.