Dobra kreacja

Zrobiliście przetarg i przynieśli ci kreację.
Dobrą?
Czasem trudno powiedzieć, ale możemy pomóc. Przyjdź na szkolenie i naucz się rozpoznać świetny pomysł od czegoś, co jako świetne agencja spróbuje ci wcisnąć. Pokażemy ci, skąd biorą się insighty, idee i pomysły, a kiedy skończysz - zostaniesz postrachem agencji reklamowych. Bo zaczniesz kumać, jak to wszystko działa.


Zrobiliście przetarg i przynieśli ci kreację.
Dobrą?
Czasem trudno powiedzieć, ale możemy pomóc. Przyjdź na szkolenie i naucz się rozpoznać świetny pomysł od czegoś, co jako świetne agencja spróbuje ci wcisnąć. Pokażemy ci, skąd biorą się insighty, idee i pomysły, a kiedy skończysz - zostaniesz postrachem agencji reklamowych. Bo zaczniesz kumać, jak to wszystko działa.

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat Silver Marketingu
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych
1200 PLN bruttoPLN/netto
lokalizacja:
Warszawa, Bobrowiecka 8
cena: 1200 PLN brutto
termin: 15.05.2025
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)

Cel i adresaci szkolenia

Opis szkolenia

Szkolenie pozwoli Ci zgłębić tajniki skutecznych strategii reklamowych oraz nauczy cię, jak odróżniać dobre pomysły od przeciętnych. Podczas szkolenia dowiesz się, jakie są rodzaje strategii reklamowych i jakie efekty mogą przynieść. Przedstawimy różnorodne typy pomysłów reklamowych, ilustrując je praktycznymi przykładami. Wnioski, które wyciągniesz, pomogą Ci w tworzeniu efektywnych briefów, wypełnionych kluczowymi elementami, takimi jak RTB, cele, przykłady i marzenia. Nauczysz się, jak konstruować briefy, które skutecznie komunikują Twoje oczekiwania do działu kreatywnego. W części warsztatowej będziesz miał okazję przećwiczyć tworzenie briefów, szukanie insightów i rozwijanie kreatywnych idei. To szkolenie wyposaży Cię w umiejętności, dzięki którym będziesz w stanie rozpoznać i docenić wartościową kreację, a także uniknąć nieefektywnych kampanii reklamowych.


Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

Szkolenie adresowane jest do:

  • Marketerów chcących rozwinąć swoje umiejętności w zakresie oceny kreacji reklamowej
  • Specjalistów z obszaru marketingu i reklamy
  • Przedsiębiorców, którzy pragną zwiększyć skuteczność swoich kampanii reklamowych
  • Osób odpowiedzialnych za tworzenie i nadzorowanie kampanii reklamowych

Program szkolenia

• Przegląd różnych strategii reklamowych
• Skutki i rezultaty różnych podejść

• Przykłady i analiza skutecznych kampanii
• Co wyróżnia dobrą kreację reklamową?

• Kluczowe elementy briefu: RTB, cele, przykłady i marzenia
• Jakie informacje powinny się znaleźć w briefie, aby osiągnąć zamierzony efekt?

• Szukanie insightów i rozwijanie kreatywnych idei
• Kluczowa rola idei kreatywnej w tworzeniu skutecznych pomysłów

Podstawowe informacje

Liczebność: do 14 osób

Czas trwania: 9:00 – 17:00

Lokalizacja: Warszawa, stacjonarnie

Dostępny język: PL

Dostępny język materiałów: PL

Forma szkolenia

Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).

Prezentacja, warsztaty, ćwiczenia realizowane samodzielnie i w grupach, dyskusja, case studies.

Program szkolenia

• Przegląd różnych strategii reklamowych
• Skutki i rezultaty różnych podejść

• Przykłady i analiza skutecznych kampanii
• Co wyróżnia dobrą kreację reklamową?

• Kluczowe elementy briefu: RTB, cele, przykłady i marzenia
• Jakie informacje powinny się znaleźć w briefie, aby osiągnąć zamierzony efekt?

• Szukanie insightów i rozwijanie kreatywnych idei
• Kluczowa rola idei kreatywnej w tworzeniu skutecznych pomysłów

Efekty szkolenia

Dowiesz się, jak rozpoznawać i oceniać skuteczne strategie reklamowe oraz kreacje.

Zrozumiesz, jakie elementy są niezbędne w briefie, aby zapewnić efektywną komunikację z działem kreatywnym.

Nauczysz się, jak szukać insightów i rozwijać idee kreatywne, które będą kluczem do sukcesu Twoich kampanii.

Po ukończeniu szkolenia będziesz wyposażony w umiejętności, które pozwolą Ci tworzyć skuteczne briefy i rozpoznawać wartościową kreację reklamową, co pomoże Ci unikać nieefektywnych kampanii.

Prowadzący

Jacek Stefanowicz
Creative Director
Mniej informacji
Więcej informacji

Ekspert w dziedzinie reklamy z 11-letnim doświadczeniem i ponad 50 nagrodami na koncie. Pracował z całym tabunem kreatywnych i obsługiwał roje najwięcej wydających i zarabiających klientów. Wierzy, że misją agencji reklamowej jest partnerstwo i nie boi się rekomendować lepszych, choć często kontrowersyjnych rozwiązań. Wie, że robi w usługach, i samo to wyróżnia go w branży, w której skuteczność często ustępuje artyzmowi.

Dlaczego my?

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Zobacz także:

MARCUS
CX, UX & SXO Design
Data: 17.10.2024

-50%

MARCUS
Multiscreen Ad
Data: 07.11.2024
Masz pytania
odnośnie szkolenia? Chcesz zorganizować szkolenie zamknięte?