E-commerce

Poznaj tajniki e-commerce i zdobądź umiejętności w obszarze prowadzenia własnego biznesu.


Poznaj tajniki e-commerce i zdobądź umiejętności w obszarze prowadzenia własnego biznesu.

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat rynku i skutecznego prowadzenia e-commerce
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych
1200 PLN bruttoPLN/netto
lokalizacja:
Warszawa, Bobrowiecka 8
cena: 1200 PLN brutto
termin: 13.06.2024
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)

Cel i adresaci szkolenia

Opis szkolenia

Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o osobach pragnących zrozumieć i wykorzystać najnowsze trendy, technologie
i strategie w sprzedaży online. Obejmuje szereg tematów, począwszy od aktualnej sytuacji na rynku e-commerce, poprzez kluczowe kwestie związane z uruchomieniem własnego sklepu, po rozwinięcie skutecznej strategii sprzedaży online. Dodatkowo, nauczysz się analizować dane zakupowe i mierzyć skuteczność działań e-commerce, dzięki czemu w pełni wykorzystasz potencjał handlu online. Praktyczne podejście szkolenia umożliwi Ci natychmiastowe zastosowanie zdobytej wiedzy w swoim biznesie.


Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

Szkolenie skierowane jest do:

  • Osób rozpoczynających swoją karierę w mediach i digital marketingu
  • Specjalistów z obszaru marketingu internetowego
  • Przedsiębiorców, którzy chcą promować swój biznes w Internecie
  • Osób, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru reklamy internetowej

 

Program szkolenia

• Trendy na rynku e-commerce
• Własny sklep czy marketplace
• Obsługa klienta – o czym trzeba pamiętać

• Jaką technologię wybrać?
• Ważne kwestie techniczne – domena, ssl, serwer
• UX – o czym pamiętać, by strona była przyjazna dla użytkownika
• Ścieżka zakupowa – od pierwszych odwiedzin strony do zakupu
• Zarządzanie asortymentem w sklepie
• Optymalizacja sklepu? Jak optymalizować sklep i weryfikować optymalizację przez specjalistów?
• Integracje z marketplace

• Analiza konkurencji
• Kto kupuje w Twoim sklepie – analiza person zakupowych
• Planowanie działań mediowych pod kątem zwiększania sprzedaży
• Dywersyfikacja źródeł ruchu – wybór odpowiednich kanałów
• Testy A/B, badania conversion lift
• Jak przywiązać klienta na dłużej?
• Jak istotny jest CX w strategii e-commere

• Najważniejsze KPI – krótko i długookresowe
• Budowa lejka zakupowego
• Analiza zachowań zakupowych na stronie

Podstawowe informacje

Liczebność: do 14 osób

Czas trwania: 9:00 – 17:00

Lokalizacja: Warszawa, stacjonarnie

Dostępny język: PL

Dostępny język materiałów: PL

Forma szkolenia

Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).

Prezentacja, warsztaty, ćwiczenia realizowane samodzielnie i w grupach, dyskusja, case studies.

Program szkolenia

• Trendy na rynku e-commerce
• Własny sklep czy marketplace
• Obsługa klienta – o czym trzeba pamiętać

• Jaką technologię wybrać?
• Ważne kwestie techniczne – domena, ssl, serwer
• UX – o czym pamiętać, by strona była przyjazna dla użytkownika
• Ścieżka zakupowa – od pierwszych odwiedzin strony do zakupu
• Zarządzanie asortymentem w sklepie
• Optymalizacja sklepu? Jak optymalizować sklep i weryfikować optymalizację przez specjalistów?
• Integracje z marketplace

• Analiza konkurencji
• Kto kupuje w Twoim sklepie – analiza person zakupowych
• Planowanie działań mediowych pod kątem zwiększania sprzedaży
• Dywersyfikacja źródeł ruchu – wybór odpowiednich kanałów
• Testy A/B, badania conversion lift
• Jak przywiązać klienta na dłużej?
• Jak istotny jest CX w strategii e-commere

• Najważniejsze KPI – krótko i długookresowe
• Budowa lejka zakupowego
• Analiza zachowań zakupowych na stronie

Efekty szkolenia

Utrwalisz swoją wiedzę i zdobędziesz nowe umiejętności z zakresu budowy e-commerce i jego skutecznej promocji

Dowiesz się, jak patrzeć na dane i wyciągać z nich poprawne wnioski

Poznasz możliwości związane z analizą konkurencji, aby zawsze być na bieżąco z prowadzonymi działaniami

Poznasz najnowsze technologie e-commerce oraz dowiesz się, jak weryfikować ich optymalizację

Prowadzący

Mateusz Józefowicz
Head of Digital Production
Mniej informacji
Więcej informacji

Z branżą związany od ponad 14 lat. Ma doświadczenie w tworzeniu projektów dla klientów z sektora B2C i B2B. Na co dzień odpowiada za zespół oraz innowacyjne pomysły wpływające na zwiększenie efektywności kampanii, stron www oraz komunikacji w sieci. W jego portfolio znajdują się m.in. tacy klienci jak: Reckitt-Benckiser, Adidas, Microsoft, Ferrero, Lego, Mattel, Disney, Philips, GM, VW Group, PayPal, Polkomtel, J&J, Wonga. Wraz ze swoim zespołem wielokrotnie zdobywał laury w konkursie Effie Awards Poland, otrzymał także nagrodę Effie Awards Europe.

Grzegorz Turowski
SEM & Paid Social Manager
Mniej informacji
Więcej informacji

Ekspert z obszaru digital marketingu z 11-letnim doświadczeniem w tworzeniu strategii, zarządzaniu kampaniami i projektami oraz nadzorowaniem pracy zespołu. Na przestrzeni lat prowadził wiele projektów dla klientów z różnorodnych branż z sektora B2C i B2B. Wspierał wewnętrzne działy marketingowe firm nastawionych na performance – zarówno z obszaru e-commerce (m.in. sklepy internetowe), jak również lead generation. Realizował także i tworzył strategie kampanii świadomościowych. Ma wiedzę i umiejętności z zakresu różnorodnych mediów aukcyjnych z Google Ads i Meta Ads na czele. Prowadził również działania przy projektach SEO, e-mail marketingowych oraz content marketingowych.

Dlaczego my?

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Zobacz także:

-50%

MARCUS
Brief kreatywny
Data: 22.02.2024

-50%

MARCUS
Efektywność w reklamie
Data: 07.03.2024
Masz pytania
odnośnie szkolenia? Chcesz zorganizować szkolenie zamknięte?