Opis szkolenia
W czasie szkolenia dowiesz się:
Czy to szkolenie jest dla Ciebie?
Szkolenie skierowane jest do:
Podstawowe informacje
Liczebność: do 14 osób
Czas trwania: 9:00 – 17:00
Lokalizacja: Warszawa, stacjonarnie
Dostępny język: PL
Dostępny język materiałów: PL
Forma szkolenia
Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).
Prezentacja, warsztaty, ćwiczenia realizowane samodzielnie i w grupach, dyskusja, case studies.
Efektem szkolenia będzie pozyskanie wiedzy na temat tego, jak we właściwy sposób zaplanować strategię kampanii, tak aby wypracować satysfakcjonujące efekty.
Dowiesz się również, w jaki sposób zyskać lojalność obecnych i pozyskać nowych odbiorców dla swojej marki, jak wyróżnić się na tle konkurencji oraz jak wykorzystać najnowsze zdobycze technologii w kampaniach reklamowych.
Dzięki naszym wskazówkom lepiej przygotujesz się do zgłoszenia kampanii do konkursów efektywności marketingowej – przykłady oprzemy na wymaganiach najważniejszych dla branży marketingowej konkursów: Effie, IAB i Golden Arrow.
W branży mediowej od 19 lat. Odpowiadała za obsługę m.in. BRE Bank (marka mBank), Wawel S.A., Reckitt Benckiser, Indykpol S.A, Novascon Pharmaceuticals, Lewiatan Holding, Sklepów Komfort SA. Swoją karierę rozpoczęła w Havas Media, specjalizując się w obszarze TV. Od 2009 r. związana z Mediasense (Codemedia S.A.). Od 2012 r. jako TV Director, zarządzała obszarem Multiscreen na poziomie Agencji, koordynując współpracę z Dostawcami, a później w randze Członka Zarządu odpowiadała za nadzór nad Zespołami Klienckimi. Od 2019r. zarządza Działem Mediów w ONE House.
Z wykształcenia magister polonistyki i psychologii, od ponad 10 lat związana zawodowo z marketingiem. Posiada doświadczenie zdobyte po stronie klienta, a także bogate portfolio agencyjne. Łączy specjalistyczne kompetencje z obszarów komunikacji Social Media i szeroko rozumianej strategii Digital. Planowała i prowadziła działania m.in. dla Diageo, Abbott, ZEISS, Hoya i Polbruk.
Ekspert z obszaru digital marketingu z 11-letnim doświadczeniem w tworzeniu strategii, zarządzaniu kampaniami i projektami oraz nadzorowaniem pracy zespołu. Na przestrzeni lat prowadził wiele projektów dla klientów z różnorodnych branż z sektora B2C i B2B. Wspierał wewnętrzne działy marketingowe firm nastawionych na performance – zarówno z obszaru e-commerce (m.in. sklepy internetowe), jak również lead generation. Realizował także i tworzył strategie kampanii świadomościowych. Ma wiedzę i umiejętności z zakresu różnorodnych mediów aukcyjnych z Google Ads i Meta Ads na czele. Prowadził również działania przy projektach SEO, e-mail marketingowych oraz content marketingowych.
Uczysz się od najlepszych
trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem
Teoria w praktyce
wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki
Indywidualne podejście
zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym
Wartościowa wiedza
prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje
Analiza dla efektów
omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski
Rozwój kompetencji
wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces
Poziomy zaawansowania
oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania
Certyfikacja
po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę
Szkolenia zamknięte
organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm
-50%