Dowiedz się jak efektywnie planować kampanie mediowe z zastosowaniem kanałów komunikacji - TV i Video Online.
Liczba uczestników: 14 osób
Dla kogo?
Specjaliści i managerowie działów marketingu, którzy chcą efektywnie planować kampanie mediowe
Właściciele firm budujący własne marki
Osoby współpracujące z domami mediowymi
Zainteresowani komunikacją marketingową i rynkiem mediów
Czego się dowiesz?
Zobaczysz, jak przebiega ewolucja treści Video w Polsce – zarówno w kontekście nadawców jak i reklamodawców
TV i Video Online: poznasz każdy z kanałów komunikacji – jego słabe i mocne strony
Dowiesz się, jacy użytkownicy najchętniej wybierają poszczególne kanały i jak wykorzystać tę wiedzę w kontekście planowania dotarcia do Twojej grupy celowej
Dowiesz się, jak konstruować komunikat reklamowy, aby zwiększyć jego efektywność
Poznasz różnice w planowaniu komunikacji w poszczególnych kanałach i dowiesz się, jak wykorzystać ich synergię
Agenda
• Jak zmieniał się rynek telewizyjny i Video Online na przestrzeni lat?
•COVID-19 – zmiany, zmiany, zmiany. Pytanie, na ile trwałe?
• Rynek Video Online – jak wykorzystać video do realizacji celów kampanijnych?
• Tło kulturowe w Polsce – czyli jak to, ile mamy lat wpływa na nasz odbiór treści Video
• Niejednorodność grup: seniorzy to nie tylko TVP a młodzi – nie tylko TikTok
• Konstrukcja komunikatu – czy każda platforma wymaga oddzielnej kreacji? Czy i jak dostosowywać komunikat pod poszczególne grupy? Czy zawsze innowacja jest najlepszą ścieżką?
• Wskaźniki TV & Video wraz z interpretacją – na co zwracać uwagę? Jak ewaluować oferty od Agencji?
• Planowanie TV & Video kiedyś i dziś: masowy zasięg czy precyzyjne dotarcie?
• Idealny udział Video Online i Telewizji w działaniach mediowych – czy coś takiego istnieje?
• Ewolucja kilku sekund – co można powiedzieć w 15”?
• Viral i challenge vs treści eksperckie – w którą stronę idziemy?
• Algorytmy platform dystrybucji treści – powiedz, co oglądasz, a dowiesz się, kim jesteś?
• Memy, gify i plagiaty – komentarze do rzeczywistości, czyli jak Video przenika się z Social Media
W branży mediowej od 15 lat. Odpowiadała za obsługę m.in. BRE Bank (marka mBank), Wawel S.A., Reckitt Benckiser, Indykpol S.A, Novascon Pharmaceuticals, Lewiatan Holding, Sklepów Komfort SA. Swoją karierę rozpoczęła w Havas Media specjalizując się w obszarze TV. Od 2009 r. związana z Mediasense (Codemedia S.A.). Od 2012 r. jako TV Director, zarządzała obszarem Multiscreen na poziomie Agencji, koordynując współpracę z Dostawcami, a później w randze Członka Zarządu odpowiadała za nadzór nad Zespołami Klienckimi. Od 2019r. zarządza Działem Mediów w ONE House.
Z wykształcenia magister polonistyki i psychologii, od ponad 10 lat związana zawodowo z marketingiem. Posiada doświadczenie zdobyte po stronie klienta, a także bogate portfolio agencyjne. Łączy specjalistyczne kompetencje z obszarów komunikacji Social Media i szeroko rozumianej strategii Digital. Planowała i prowadziła działania m.in. dla Diageo, Abbott, ZEISS, Hoya i Polbruk.
Ekspert z obszaru digital marketingu z 11-letnim doświadczeniem w tworzeniu strategii, zarządzaniu kampaniami i projektami oraz nadzorowaniem pracy zespołu. Na przestrzeni lat prowadził wiele projektów dla klientów z różnorodnych branż z sektora B2C i B2B. Wspierał wewnętrzne działy marketingowe firm nastawionych na performance – zarówno z obszaru e-commerce (m.in. sklepy internetowe), lead generation. Realizował także i tworzył strategie kampanii świadomościowych. Ma wiedzę i umiejętności z zakresu różnorodnych mediów aukcyjnych z Google Ads i Meta Ads na czele. Prowadził również działania przy projektach SEO, e-mail marketingowych oraz content marketingowych.