Co zyskasz biorąc
udział w szkoleniu
MARCUS
Multiscreen Ad?
Praktyczna wiedza na temat rynku Video (TV & Digital)
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych

1200 PLN netto
(Lunch i przerwy kawowe w cenie)

Kampanie Multiscreen:
TV & Video

Dowiedz się jak efektywnie planować kampanie mediowe z zastosowaniem kanałów komunikacji - TV i Video Online.

25.05.2023 | 9:00 - 17:00 |
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)
Średnia ocena z poprzednich edycji: 4,7/5,0

Kampanie Multiscreen:
TV & Video

Dowiedz się jak efektywnie planować kampanie mediowe z zastosowaniem kanałów komunikacji - TV i Video Online.

25.05.2023
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)
Średnia ocena z poprzednich edycji: 4,7/5,0
Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat rynku Video (TV & Digital)
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych
1200 PLN netto PLN/netto
Termin: 25.05.2023 | 9:00 - 17:00
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)
Średnia ocena z poprzednich edycji: 4,7/5,0
1200 PLN netto
(Lunch i przerwy kawowe w cenie)

O szkoleniu

Dowiedz się jak efektywnie planować kampanie mediowe z zastosowaniem kanałów komunikacji - TV i Video Online.

Liczba uczestników: 14 osób

Dla kogo?

  • Specjaliści i managerowie działów marketingu, którzy chcą efektywnie planować kampanie mediowe
  • Właściciele firm budujący własne marki
  • Osoby współpracujące z domami mediowymi
  • Zainteresowani komunikacją marketingową i rynkiem mediów

    Czego się dowiesz?

    Zobaczysz, jak przebiega ewolucja treści Video w Polsce – zarówno w kontekście nadawców jak i reklamodawców
    TV i Video Online: poznasz każdy z kanałów komunikacji – jego słabe i mocne strony
    Dowiesz się, jacy użytkownicy najchętniej wybierają poszczególne kanały i jak wykorzystać tę wiedzę w kontekście planowania dotarcia do Twojej grupy celowej
    Dowiesz się, jak konstruować komunikat reklamowy, aby zwiększyć jego efektywność
    Poznasz różnice w planowaniu komunikacji w poszczególnych kanałach i dowiesz się, jak wykorzystać ich synergię

    Agenda

    • Jak zmieniał się rynek telewizyjny i Video Online na przestrzeni lat?
    •COVID-19 – zmiany, zmiany, zmiany. Pytanie, na ile trwałe?
    • Rynek Video Online – jak wykorzystać video do realizacji celów kampanijnych?

    • Tło kulturowe w Polsce – czyli jak to, ile mamy lat wpływa na nasz odbiór treści Video
    • Niejednorodność grup: seniorzy to nie tylko TVP a młodzi – nie tylko TikTok
    • Konstrukcja komunikatu – czy każda platforma wymaga oddzielnej kreacji? Czy i jak dostosowywać komunikat pod poszczególne grupy? Czy zawsze innowacja jest najlepszą ścieżką?

    • Wskaźniki TV & Video wraz z interpretacją – na co zwracać uwagę? Jak ewaluować oferty od Agencji?
    • Planowanie TV & Video kiedyś i dziś: masowy zasięg czy precyzyjne dotarcie?
    • Idealny udział Video Online i Telewizji w działaniach mediowych – czy coś takiego istnieje?

    • Ewolucja kilku sekund – co można powiedzieć w 15”?
    • Viral i challenge vs treści eksperckie – w którą stronę idziemy?
    • Algorytmy platform dystrybucji treści – powiedz, co oglądasz, a dowiesz się, kim jesteś?
    • Memy, gify i plagiaty – komentarze do rzeczywistości, czyli jak Video przenika się z Social Media

    Prowadzący

    Katarzyna Baczyńska
    Head of Media
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    W branży mediowej od 15 lat. Odpowiadała za obsługę m.in. BRE Bank (marka mBank), Wawel S.A., Reckitt Benckiser, Indykpol S.A, Novascon Pharmaceuticals, Lewiatan Holding, Sklepów Komfort SA. Swoją karierę rozpoczęła w Havas Media specjalizując się w obszarze TV. Od 2009 r. związana z Mediasense (Codemedia S.A.). Od 2012 r. jako TV Director, zarządzała obszarem Multiscreen na poziomie Agencji, koordynując współpracę z Dostawcami, a później w randze Członka Zarządu odpowiadała za nadzór nad Zespołami Klienckimi. Od 2019r. zarządza Działem Mediów w ONE House.
    Karolina Olszewska
    Senior Social Media Manager
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    Z wykształcenia magister polonistyki i psychologii, od ponad 10 lat związana zawodowo z marketingiem. Posiada doświadczenie zdobyte po stronie klienta, a także bogate portfolio agencyjne. Łączy specjalistyczne kompetencje z obszarów komunikacji Social Media i szeroko rozumianej strategii Digital. Planowała i prowadziła działania m.in. dla Diageo, Abbott, ZEISS, Hoya i Polbruk.
    Grzegorz Turowski
    SEM & Paid Social Manager
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    Ekspert z obszaru digital marketingu11-letnim doświadczeniem w tworzeniu strategii, zarządzaniu kampaniami i projektami oraz nadzorowaniem pracy zespołu. Na przestrzeni lat prowadził wiele projektów dla klientów z różnorodnych branż z sektora B2C i B2B. Wspierał wewnętrzne działy marketingowe firm nastawionych na performance – zarówno z obszaru e-commerce (m.in. sklepy internetowe), lead generation. Realizował także i tworzył strategie kampanii świadomościowych. Ma wiedzę i umiejętności z zakresu różnorodnych mediów aukcyjnych z Google Ads i Meta Ads na czele. Prowadził również działania przy projektach SEO, e-mail marketingowych oraz content marketingowych.

    Przestrzeń szkoleniowa

    Zobacz także:

    MARCUS
    Digital Ad
    Marketing internetowy – kanały, narzędzia, strategia
    Data: 17.01.2023

    -50%

    MARCUS
    Digital Production
    Budowa Portali
    Internetowych
    Data: 16.02.2023
    Masz pytania
    odnośnie szkolenia?