Co zyskasz biorąc
udział w szkoleniu
MARCUS
UX & CX Design?
Praktyczna wiedza na temat świata UX i CX
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych

1200 PLN netto
(Lunch i przerwy kawowe w cenie)

Projektowanie doświadczenia użytkownika

Zacznij dbać o ruch użytkowników na stronie i pozwól im do siebie wrócić! Wejdź w świat UX i CX razem z nami i dowiedz się dlaczego warto go wykorzystać w świecie digitalu i dlaczego jest istotny z punktu Twojego klienta.

12.01.2023 | 9:00 - 17:00 |
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy First (podstawowy)
NOWE SZKOLENIE

Projektowanie doświadczenia użytkownika

Zacznij dbać o ruch użytkowników na stronie i pozwól im do siebie wrócić! Wejdź w świat UX i CX razem z nami i dowiedz się dlaczego warto go wykorzystać w świecie digitalu i dlaczego jest istotny z punktu Twojego klienta.

12.01.2023
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy First (podstawowy)
NOWE SZKOLENIE
Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat świata UX i CX
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych
1200 PLN netto PLN/netto
Termin: 12.01.2023 | 9:00 - 17:00
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy First (podstawowy)
NOWE SZKOLENIE
1200 PLN netto
(Lunch i przerwy kawowe w cenie)

O szkoleniu

Zacznij dbać o ruch użytkowników na stronie i pozwól im do siebie wrócić! Wejdź w świat UX i CX razem z nami i dowiedz się dlaczego warto go wykorzystać w świecie digitalu i dlaczego jest istotny z punktu Twojego klienta.

Liczba uczestników: 14 osób

Dla kogo?

  • Osoby chcące zapoznać się z UX i CX
  • Specjaliści z obszaru e-commerce i digital marketingu
  • Przedsiębiorcy, którzy chcą zwiększyć konwersje biznesu w Internecie
  • Osoby, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru reklamy internetowej

    Czego się dowiesz?

    Dowiesz się czym jest UX i CX, oraz dlaczego warto go wykorzystać w świecie Digitalu.
    Zobaczysz dlaczego ruch użytkownika na Twojej stronie jest istotny oraz jaki ma wpływ na ścieżkę zakupową.
    Dowiesz się jak ważne jest dbanie o użytkownika w trakcie konwersji jak i po jej zakończeniu.
    Dowiesz się dlaczego testy i badania użytkowników są istotne dla Twojego biznesu.

    Agenda

    • Pojęcie UX design - jak doświadczamy produktu?
    • Czym jest CX w świecie Digitalu?
    • Czym jest projektowanie zorientowanie na klienta?
    • UX a CX z perspektywy firmy. Na co zwrócić uwagę?

    • Jak ocenić użyteczność swoich produktów?
    • Moment "aha" - czym jest, jak go odkryć i jaką ma wartość dla biznesu?
    • Sprawdźmy UX i CX w Twoim biznesie – Część warsztatowa

    • Serwis dopasowany dla seniorów
    • Dopasuj konwersję w sklepie
    • Drogi Kliencie Wracaj! – Dobre praktyki po zakupie

    Prowadzący

    Mateusz Józefowicz
    Head of Digital Production
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    Z branżą związany od ponad 12 lat. Ma doświadczenie w tworzeniu projektów dla klientów z sektora B2C i B2B. Na co dzień odpowiada za zespół oraz innowacyjne pomysły wpływające na zwiększenie efektywności kampanii, stron www oraz komunikacji w sieci. W jego portfolio znajdują się m.in. tacy klienci jak: Reckitt-Benckiser, Adidas, Microsoft, Ferrero, Lego, Mattel, Disney, Philips, Opel, VW Group, PayPal, Virgin Mobile, J&J, Wonga. Wraz ze swoim zespołem wielokrotnie zdobywał laury w konkursie Effie Awards Poland, otrzymał także nagrodę Effie Awards Europe.
    Iga Królicka
    UX & Content Designer
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    Z wykształcenia magister ekonomii menedżerskiej SGH i absolwentka studiów podyplomowych z marketingu internetowego Akademii L. Koźmińskiego. Od ponad 7 lat związana zawodowo z marketingiem, a od 2 lat rozwija się w obszarze user experience tworząc strony internetowe, aplikacje i inne rozwiązania digitalowe. Praktyczną wiedzę zdobywała podczas pracy dla IT Card, Solinea, Vet Expert, Inpharm, IOZE, Silver Models i praca50.plus.

    Przestrzeń szkoleniowa

    Zobacz także:

    MARCUS
    Creative
    Jak tworzyć skuteczne kreacje reklamowe
    Data: 09.02.2023
    MARCUS
    E-commerce
    E-commerce – kanały, narzędzia, strategia
    Data: 27.10.2022
    Masz pytania
    odnośnie szkolenia?