Opis szkolenia
Analiza danych nie musi być, wbrew powszechnym opiniom, trudna ani skomplikowana. Nie wymaga również specjalistycznej wiedzy. Celem szkolenia jest nauczenie uczestników, jak lepiej interpretować wyniki badań i statystykę oraz jak pokazywać wyniki i przedstawiać wnioski w atrakcyjny i zrozumiały sposób.
Uczestnicy szkolenie poznają również podstawy obsługi systemów analityki webowej – m.in. Google Analytics i Campaign Managera..
Czy to szkolenie jest dla Ciebie?
Szkolenie jest przeznaczone dla każdego, kto chce lepiej rozumieć dane, nauczyć się ich wizualizacji lub zaczyna pracę z analityką webową.
Podstawowe informacje
Liczebność: do 14 osób
Czas trwania: 9:00 – 17:00
Lokalizacja: Warszawa, stacjonarnie
Dostępny język: PL
Dostępny język materiałów: PL
Forma szkolenia
Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).
Prezentacja, warsztaty, ćwiczenia realizowane samodzielnie i w grupach, dyskusja, case studies.
Nauczysz się, jak lepiej rozumieć dane.
Dowiesz się, jak unikać podstawowych błędów przy analizach.
Dowiesz się, jak korzystać z głównych systemów analityki webowej na podstawowym poziomie.
Absolwent kierunku „Metody numeryczne w ekonomii”, były analityk rynków finansowych, w marketingu od ponad 7 lat. Od przeszło 4 lat prowadzi szkolenia z zakresu reklamy Digital i Analityki. Doświadczenie zyskał, pracując z małymi firmami i globalnymi korporacjami, takimi jak BNP Paribas, TAURON, Poly, BMW i innymi. Na co dzień zajmuje się analizą danych rynkowych, danych sprzedażowych, przygotowuje raporty i analizy dla klientów oraz do użytku wewnętrznego. Miłośnik automatyzacji i nowoczesnych technologii. Widzi piękno w liczbach i formułach i stara się pokazywać to innym.
Ekspert z obszaru digital marketingu z 11-letnim doświadczeniem w tworzeniu strategii, zarządzaniu kampaniami i projektami oraz nadzorowaniem pracy zespołu. Na przestrzeni lat prowadził wiele projektów dla klientów z różnorodnych branż z sektora B2C i B2B. Wspierał wewnętrzne działy marketingowe firm nastawionych na performance – zarówno z obszaru e-commerce (m.in. sklepy internetowe), jak również lead generation. Realizował także i tworzył strategie kampanii świadomościowych. Ma wiedzę i umiejętności z zakresu różnorodnych mediów aukcyjnych z Google Ads i Meta Ads na czele. Prowadził również działania przy projektach SEO, e-mail marketingowych oraz content marketingowych.
Uczysz się od najlepszych
trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem
Teoria w praktyce
wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki
Indywidualne podejście
zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym
Wartościowa wiedza
prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje
Analiza dla efektów
omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski
Rozwój kompetencji
wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces
Poziomy zaawansowania
oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania
Certyfikacja
po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę
Szkolenia zamknięte
organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm
-50%