Od 8 lat w social media. Ma praktyczną wiedzę w obszarze contentu, communication tworzenia strategii oraz influencer marketingu w różnych branżach produktowych: beauty, food i pet food, parenting, healthy. Pracowała z takimi klientami jak Oriflame, Netto Polska, MGA, Weleda, Genactiv, Gedeon Richter. W ONE House obejmuje stanowisko managerskie od 4 lat. Członek Grupy Roboczej IAB Polska – Influencer Marketing. Prywatnie miłośniczka siatkówki, literatury, kin studyjnych i analogów.
CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY
Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym
Jako trener jestem otwarta na dialog, wymianę doświadczeń z uczestnikami oraz ich sugestie, które staram się wdrażać podczas kolejnych spotkań.
Odpowiedniej komunikacji z uczestnikami, wspólnej rozmowy, części praktycznej i zadań, by zaangażować uczestników oraz aktualnych tematów oraz case’ów bazujących na wiedzy i doświadczeniu.
Zwracam uwagę na warstwę merytoryczną, dobór przykładów i case’ów, opartych na własnych doświadczeniach, ale również ogólnych, o których mówi(ło) się w branży, jak również na warstwę wizualną; na to, aby spełnić oczekiwania uczestników, dzieląc się z nimi narzędziami i poradami, które będą mogli wdrożyć w swojej pracy, na obszerność szkolenia, aby nie podać zbyt dużo informacji i aby zmieścić się w ustalonym czasie, na uporządkowanie szkolenia poprzez moduły oddzielające poszczególne tematy, na podział materiałów, na spójność całego wystąpienia.