Emilia Cheba

Social Media Manager

Od 8 lat w social media. Ma praktyczną wiedzę w obszarze contentu, communication tworzenia strategii oraz influencer marketingu w różnych branżach produktowych: beauty, food i pet food, parenting, healthy. Pracowała z takimi klientami jak Oriflame, Netto Polska, MGA, Weleda, Genactiv, Gedeon Richter. W ONE House obejmuje stanowisko managerskie od 4 lat. Członek Grupy Roboczej IAB Polska – Influencer Marketing. Prywatnie miłośniczka siatkówki, literatury, kin studyjnych i analogów.

Prowadzi szkolenia

CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY

Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym

20.03.2025
Social Media

3 pytania do prowadzącego

1.

Opisz jednym zdaniem siebie jako trenera i Twój sposób prowadzenia szkoleń

Jako trener jestem otwarta na dialog, wymianę doświadczeń z uczestnikami oraz ich sugestie, które staram się wdrażać podczas kolejnych spotkań.

2.

Nie ma dobrego szkolenia bez…

Odpowiedniej komunikacji z uczestnikami, wspólnej rozmowy, części praktycznej i zadań, by zaangażować uczestników oraz aktualnych tematów oraz case’ów bazujących na wiedzy i doświadczeniu.

3.

Nie ma dobrego szkolenia bez…

Zwracam uwagę na warstwę merytoryczną, dobór przykładów i case’ów, opartych na własnych doświadczeniach, ale również ogólnych, o których mówi(ło) się w branży, jak również na warstwę wizualną; na to, aby spełnić oczekiwania uczestników, dzieląc się z nimi narzędziami i poradami, które będą mogli wdrożyć w swojej pracy, na obszerność szkolenia, aby nie podać zbyt dużo informacji i aby zmieścić się w ustalonym czasie, na uporządkowanie szkolenia poprzez moduły oddzielające poszczególne tematy, na podział materiałów, na spójność całego wystąpienia.

Poznaj naszych trenerów

Otrzymuj powiadomienia
o najnowszych szkoleniach!
Zapisz się do newslettera, aby być na bieżąco
z ofertą szkoleń MARCUS Academy.