Specjalista w dziedzinie strategii digital marketingu i wykładowca. Odpowiada za wyniki kampanii w branżach automotive, finanse, edukacja, fashion premium, farmacja, FMCG. Pracował z markami Tauron, Magda Butrym, Valeo, Tutlo, Kruszwica, Roche Diagnostics, Aasa Kredyty oraz Uniwersytetem Jagiellońskim. Łączy doświadczenia z zakresu reklamy digital, analityki oraz komunikacji marki. Autor tekstów o marketingu w natemat.pl oraz SEMbook IAB Polska.
CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY
Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym
Skupiam się na pragmatycznych case'ach i praktycznym wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia. Nie ma sensu mówić o teorii dla samej teorii.
Otwartej rozmowy, w której obie strony uczą się od siebie.
Ważne jest dla mnie obrazowe, przystępne przedstawienie wdrożeń, z którymi pracuję na co dzień.