Grzegorz Grzybek

Senior SEM & Paid Social Specialist

Specjalista w dziedzinie strategii digital marketingu i wykładowca. Odpowiada za wyniki kampanii w branżach automotive, finanse, edukacja, fashion premium, farmacja, FMCG. Pracował z markami Tauron, Magda Butrym, Valeo, Tutlo, Kruszwica, Roche Diagnostics, Aasa Kredyty oraz Uniwersytetem Jagiellońskim. Łączy doświadczenia z zakresu reklamy digital, analityki oraz komunikacji marki. Autor tekstów o marketingu w natemat.pl oraz SEMbook IAB Polska.

Prowadzi szkolenia

CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY

Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym

06.03.2025
E-commerce

3 pytania do prowadzącego

1.

Opisz jednym zdaniem siebie jako trenera i Twój sposób prowadzenia szkoleń

Skupiam się na pragmatycznych case'ach i praktycznym wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia. Nie ma sensu mówić o teorii dla samej teorii.

2.

Nie ma dobrego szkolenia bez…

Otwartej rozmowy, w której obie strony uczą się od siebie.

3.

Na co zwracasz najwięcej uwagi przygotowując szkolenie?

Ważne jest dla mnie obrazowe, przystępne przedstawienie wdrożeń, z którymi pracuję na co dzień.

Poznaj naszych trenerów

Otrzymuj powiadomienia
o najnowszych szkoleniach!
Zapisz się do newslettera, aby być na bieżąco
z ofertą szkoleń MARCUS Academy.