CX, UX & SXO Design

Dlaczego doświadczenie użytkownika jest istotnym punktem dla Twojego Klienta? Wejdź razem z nami w świat CX, UX i SXO i dowiedz się, dlaczego warto go wykorzystać w świecie digitalu. Zacznij dbać o ruch użytkowników na stronie i pozwól im do siebie wrócić


Dlaczego doświadczenie użytkownika jest istotnym punktem dla Twojego Klienta? Wejdź razem z nami w świat CX, UX i SXO i dowiedz się, dlaczego warto go wykorzystać w świecie digitalu. Zacznij dbać o ruch użytkowników na stronie i pozwól im do siebie wrócić

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat komunikacji marketingowej
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych
1200 PLN bruttoPLN/netto
Zakończone
lokalizacja:
Warszawa, Bobrowiecka 8
cena: 1200 PLN brutto
termin: 08.02.2024
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)

Cel i adresaci szkolenia

Opis szkolenia

Dzięki uczestnictwu w szkoleniu, poznasz świat doświadczeń klienta (CX), projektowania doświadczeń użytkownika (UX) oraz optymalizacji dla wyszukiwarek (SXO) i ich kluczowe znaczenie w erze cyfrowej Nauczysz się oceniać użyteczność swoich produktów, odkrywać wartościowe momenty „aha” oraz wprowadzać codzienne dobre praktyki, które pomogą Ci lepiej zrozumieć i spełnić oczekiwania swoich klientów. Dzięki warsztatowej formie szkolenia będziesz mieć okazję przećwiczyć w praktyce optymalizację UX i CX w Twoim biznesie.


Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

Szkolenie adresowane jest do:

  • Osób chcących zapoznać się z CX, UX i SXO
  • Specjalistów z obszaru e-commerce i digital marketingu
  • Przedsiębiorców, którzy chcą zwiększyć konwersję biznesu w Internecie
  • Osób, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru konwersji i jej optymalizacji

 

Program szkolenia

• Czym jest CX w świecie Digitalu?
• Pojęcie UX design - jak doświadczamy produktu?
• Czym jest projektowanie zorientowanie na klienta?
• UX a CX z perspektywy firmy. Na co zwrócić uwagę?

• Jak ocenić użyteczność swoich produktów?
• Moment "aha" - czym jest, jak go odkryć i jaką ma wartość dla biznesu?
• Sprawdźmy UX i CX w Twoim biznesie – część warsztatowa

• Wprowadzenie do SXO
• Zrozumienie użytkownika
• SXO i struktura strony
• Mierzenie sukcesu SXO

• Serwis dopasowany dla seniorów
• Ważne aspekty WCAG
• Dopasuj konwersję w sklepie
• Drogi Kliencie Wracaj! – czyli dobre praktyki po zakupie

Podstawowe informacje

Liczebność: do 14 osób

Czas trwania: 9:00 – 17:00

Lokalizacja: Warszawa, stacjonarnie

Dostępny język: PL

Dostępny język materiałów: PL

Forma szkolenia

Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).

Prezentacja, warsztaty, ćwiczenia realizowane samodzielnie i w grupach, dyskusja, case studies.

Program szkolenia

• Czym jest CX w świecie Digitalu?
• Pojęcie UX design - jak doświadczamy produktu?
• Czym jest projektowanie zorientowanie na klienta?
• UX a CX z perspektywy firmy. Na co zwrócić uwagę?

• Jak ocenić użyteczność swoich produktów?
• Moment "aha" - czym jest, jak go odkryć i jaką ma wartość dla biznesu?
• Sprawdźmy UX i CX w Twoim biznesie – część warsztatowa

• Wprowadzenie do SXO
• Zrozumienie użytkownika
• SXO i struktura strony
• Mierzenie sukcesu SXO

• Serwis dopasowany dla seniorów
• Ważne aspekty WCAG
• Dopasuj konwersję w sklepie
• Drogi Kliencie Wracaj! – czyli dobre praktyki po zakupie

Efekty szkolenia

Dowiesz się, czym jest CX, UX i SXO oraz dlaczego warto go wykorzystać w świecie digitalu.

Zobaczysz, dlaczego ruch użytkownika na Twojej stronie jest istotny oraz jaki ma wpływ na ścieżkę zakupową.

Dowiesz się, jak ważne jest dbanie o użytkownika w trakcie konwersji jak i po jej zakończeniu.

Dowiesz się, dlaczego testy i badania użytkowników są istotne dla Twojego biznesu.

Prowadzący

Mateusz Józefowicz
Head of Digital Production
Mniej informacji
Więcej informacji

Z branżą związany od ponad 14 lat. Ma doświadczenie w tworzeniu projektów dla klientów z sektora B2C i B2B. Na co dzień odpowiada za zespół oraz innowacyjne pomysły wpływające na zwiększenie efektywności kampanii, stron www oraz komunikacji w sieci. W jego portfolio znajdują się m.in. tacy klienci jak: Reckitt-Benckiser, Adidas, Microsoft, Ferrero, Lego, Mattel, Disney, Philips, GM, VW Group, PayPal, Polkomtel, J&J, Wonga. Wraz ze swoim zespołem wielokrotnie zdobywał laury w konkursie Effie Awards Poland, otrzymał także nagrodę Effie Awards Europe.

Martyna Jurek
Project Management Manager
Mniej informacji
Więcej informacji

Od ponad 7 lat związana z zarządzaniem projektami. Certyfikowana Project Manager (AgilePM Foundation oraz AgilePM Practitioner), z wykształcenia magister zarządzania ze specjalizacją – zarządzania projektami. Wieloletnie doświadczenie agencyjne łączy z wiedzą teoretyczną, przekuwając je na praktyczne rozwiązania. W swojej pracy łączy klasyczne i zwinne metodyki zarządzania projektami. Zawsze poszukuje innowacyjnych rozwiązań, które optymalizują pracę zespołu. Obecnie odpowiada za projekty digital dla branży B2B i B2C, w tym: produkcje aplikacji czy stron korporacyjnych oraz rozwój działu Project Managerów. Pracowała dla takich klientów jak: Philips, Mastercard, Estee Lauder, Clinique, M.A.C, MetLife, Skoda, Sodexo, Benefia, Solinea, Silver Agency, Silver Models.

Miłosz Kościk
Senior SEO Specialist
Mniej informacji
Więcej informacji

Specjalista SEO z ponad 10 letnim doświadczeniem. Doświadczenie zbierał w agencjach krakowskich i warszawskich pracując zarówno przy projektach contentowych, ecommerce dla dużych i małych firm. W swojej codziennej pracy zajmuje się wszystkimi sprawami powiązanymi z SEO.  Pracował dla takich klientów jak: MetLife, Coca-cola, Dr Eris.

Dlaczego my?

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Zobacz także:

-50%

MARCUS
Brief kreatywny
Data: 22.02.2024

-50%

MARCUS
Efektywność w reklamie
Data: 07.03.2024
Masz pytania
odnośnie szkolenia? Chcesz zorganizować szkolenie zamknięte?