Opis szkolenia
Dzięki uczestnictwu w szkoleniu, poznasz świat doświadczeń klienta (CX), projektowania doświadczeń użytkownika (UX) oraz optymalizacji dla wyszukiwarek (SXO) i ich kluczowe znaczenie w erze cyfrowej Nauczysz się oceniać użyteczność swoich produktów, odkrywać wartościowe momenty „aha” oraz wprowadzać codzienne dobre praktyki, które pomogą Ci lepiej zrozumieć i spełnić oczekiwania swoich klientów. Dzięki warsztatowej formie szkolenia będziesz mieć okazję przećwiczyć w praktyce optymalizację UX i CX w Twoim biznesie.
Czy to szkolenie jest dla Ciebie?
Szkolenie adresowane jest do:
Podstawowe informacje
Liczebność: do 14 osób
Czas trwania: 9:00 – 17:00
Lokalizacja: Warszawa, stacjonarnie
Dostępny język: PL
Dostępny język materiałów: PL
Forma szkolenia
Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).
Prezentacja, warsztaty, ćwiczenia realizowane samodzielnie i w grupach, dyskusja, case studies.
Dowiesz się, czym jest CX, UX i SXO oraz dlaczego warto go wykorzystać w świecie digitalu.
Zobaczysz, dlaczego ruch użytkownika na Twojej stronie jest istotny oraz jaki ma wpływ na ścieżkę zakupową.
Dowiesz się, jak ważne jest dbanie o użytkownika w trakcie konwersji jak i po jej zakończeniu.
Dowiesz się, dlaczego testy i badania użytkowników są istotne dla Twojego biznesu.
Z branżą związany od ponad 14 lat. Ma doświadczenie w tworzeniu projektów dla klientów z sektora B2C i B2B. Na co dzień odpowiada za zespół oraz innowacyjne pomysły wpływające na zwiększenie efektywności kampanii, stron www oraz komunikacji w sieci. W jego portfolio znajdują się m.in. tacy klienci jak: Reckitt-Benckiser, Adidas, Microsoft, Ferrero, Lego, Mattel, Disney, Philips, GM, VW Group, PayPal, Polkomtel, J&J, Wonga. Wraz ze swoim zespołem wielokrotnie zdobywał laury w konkursie Effie Awards Poland, otrzymał także nagrodę Effie Awards Europe.
Od ponad 7 lat związana z zarządzaniem projektami. Certyfikowana Project Manager (AgilePM Foundation oraz AgilePM Practitioner), z wykształcenia magister zarządzania ze specjalizacją – zarządzania projektami. Wieloletnie doświadczenie agencyjne łączy z wiedzą teoretyczną, przekuwając je na praktyczne rozwiązania. W swojej pracy łączy klasyczne i zwinne metodyki zarządzania projektami. Zawsze poszukuje innowacyjnych rozwiązań, które optymalizują pracę zespołu. Obecnie odpowiada za projekty digital dla branży B2B i B2C, w tym: produkcje aplikacji czy stron korporacyjnych oraz rozwój działu Project Managerów. Pracowała dla takich klientów jak: Philips, Mastercard, Estee Lauder, Clinique, M.A.C, MetLife, Skoda, Sodexo, Benefia, Solinea, Silver Agency, Silver Models.
Specjalista SEO z ponad 10 letnim doświadczeniem. Doświadczenie zbierał w agencjach krakowskich i warszawskich pracując zarówno przy projektach contentowych, ecommerce dla dużych i małych firm. W swojej codziennej pracy zajmuje się wszystkimi sprawami powiązanymi z SEO. Pracował dla takich klientów jak: MetLife, Coca-cola, Dr Eris.
Uczysz się od najlepszych
trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem
Teoria w praktyce
wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki
Indywidualne podejście
zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym
Wartościowa wiedza
prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje
Analiza dla efektów
omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski
Rozwój kompetencji
wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces
Poziomy zaawansowania
oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania
Certyfikacja
po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę
Szkolenia zamknięte
organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm
-50%
-50%