Multiscreen Ad

Dowiedz się, jak efektywnie planować kampanie mediowe z zastosowaniem kanałów komunikacji – TV i Video Online.


Dowiedz się, jak efektywnie planować kampanie mediowe z zastosowaniem kanałów komunikacji – TV i Video Online.

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat rynku Video (TV & Digital)
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych
1200 PLN bruttoPLN/netto
lokalizacja:
Warszawa, Bobrowiecka 8
cena: 1200 PLN brutto
termin: 27.06.2024
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)

Cel i adresaci szkolenia

Opis szkolenia

Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy uczestników szkolenia na temat planowania i realizacji kampanii mediowych z zastosowaniem kanałów komunikacji – TV i Video Online.

Jakie są zadania szkolenia?

  • Przedstawienie ewolucji treści Video w Polsce – zarówno w kontekście planowania dotarcia do wybranej grupy docelowej
  • Omówienie poszczególnych kanałów komunikacji i grup docelowych, które je wybierają z uwzględnieniem informacji, jak wykorzystać tę wiedzę w kontekście planowania dotarcia do wybranej grupy docelowej
  • Omówienie różnic w planowaniu komunikacji w poszczególnych kanałach i sposób połączenia ich tak, by przyniosły efekt synergii
  • Prezentacja słabych i mocnych stron kanałów komunikacji – TV i Video Online
  • Pokazanie, jak konstruować komunikat reklamowy, aby zwiększyć jego efektywność

Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

Szkolenie kierowane jest do:

  • Specjalistów i managerów działów marketingu, którzy chcą efektywnie planować kampanie mediowe
  • Właścicieli firm budujących własne marki
  • Osób współpracujących z domami mediowymi
  • Zainteresowanych komunikacją marketingową i rynkiem mediów

Program szkolenia

• Jak zmieniał się rynek telewizyjny i Video Online na przestrzeni lat?
•COVID-19 – zmiany, zmiany, zmiany. Pytanie, na ile trwałe?
• Rynek Video Online – jak wykorzystać video do realizacji celów kampanijnych?

• Tło kulturowe w Polsce – czyli jak to, ile mamy lat wpływa na nasz odbiór treści Video
• Niejednorodność grup: seniorzy to nie tylko TVP a młodzi – nie tylko TikTok
• Konstrukcja komunikatu – czy każda platforma wymaga oddzielnej kreacji? Czy i jak dostosowywać komunikat pod poszczególne grupy? Czy zawsze innowacja jest najlepszą ścieżką?

• Wskaźniki TV & Video wraz z interpretacją – na co zwracać uwagę? Jak ewaluować oferty od Agencji?
• Planowanie TV & Video kiedyś i dziś: masowy zasięg czy precyzyjne dotarcie?
• Idealny udział Video Online i Telewizji w działaniach mediowych – czy coś takiego istnieje?

• Ewolucja kilku sekund – co można powiedzieć w 15”?
• Viral i challenge vs treści eksperckie – w którą stronę idziemy?
• Algorytmy platform dystrybucji treści – powiedz, co oglądasz, a dowiesz się, kim jesteś?
• Memy, gify i plagiaty – komentarze do rzeczywistości, czyli jak Video przenika się z Social Media

Podstawowe informacje

Liczebność: do 14 osób

Czas trwania: 9:00 – 17:00

Lokalizacja: Warszawa, stacjonarnie

Dostępny język: PL

Dostępny język materiałów: PL

Forma szkolenia

Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).

Prezentacja, warsztaty, ćwiczenia realizowane samodzielnie i w grupach, dyskusja, case studies.

Program szkolenia

• Jak zmieniał się rynek telewizyjny i Video Online na przestrzeni lat?
•COVID-19 – zmiany, zmiany, zmiany. Pytanie, na ile trwałe?
• Rynek Video Online – jak wykorzystać video do realizacji celów kampanijnych?

• Tło kulturowe w Polsce – czyli jak to, ile mamy lat wpływa na nasz odbiór treści Video
• Niejednorodność grup: seniorzy to nie tylko TVP a młodzi – nie tylko TikTok
• Konstrukcja komunikatu – czy każda platforma wymaga oddzielnej kreacji? Czy i jak dostosowywać komunikat pod poszczególne grupy? Czy zawsze innowacja jest najlepszą ścieżką?

• Wskaźniki TV & Video wraz z interpretacją – na co zwracać uwagę? Jak ewaluować oferty od Agencji?
• Planowanie TV & Video kiedyś i dziś: masowy zasięg czy precyzyjne dotarcie?
• Idealny udział Video Online i Telewizji w działaniach mediowych – czy coś takiego istnieje?

• Ewolucja kilku sekund – co można powiedzieć w 15”?
• Viral i challenge vs treści eksperckie – w którą stronę idziemy?
• Algorytmy platform dystrybucji treści – powiedz, co oglądasz, a dowiesz się, kim jesteś?
• Memy, gify i plagiaty – komentarze do rzeczywistości, czyli jak Video przenika się z Social Media

Efekty szkolenia

Zobaczysz, jak przebiega ewolucja treści Video w Polsce – zarówno w kontekście nadawców, jak i reklamodawców

Dowiesz się, jacy użytkownicy najchętniej wybierają poszczególne kanały i jak wykorzystać tę wiedzę w kontekście planowania dotarcia do Twojej grupy docelowej

Poznasz różnice w planowaniu komunikacji w poszczególnych kanałach i dowiesz się, jak wykorzystać ich synergię

Poznasz słabe i mocne strony każdego z kanałów komunikacji – TV i Video Online

Dowiesz się, jak konstruować komunikat reklamowy, aby zwiększyć jego efektywność

Prowadzący

Katarzyna Baczyńska
Head of Media
Mniej informacji
Więcej informacji

W branży mediowej od 19 lat. Odpowiadała za obsługę m.in. BRE Bank (marka mBank), Wawel S.A., Reckitt Benckiser, Indykpol S.A, Novascon Pharmaceuticals, Lewiatan Holding, Sklepów Komfort SA. Swoją karierę rozpoczęła w Havas Media, specjalizując się w obszarze TV. Od 2009 r. związana z Mediasense (Codemedia S.A.). Od 2012 r. jako TV Director, zarządzała obszarem Multiscreen na poziomie Agencji, koordynując współpracę z Dostawcami, a później w randze Członka Zarządu odpowiadała za nadzór nad Zespołami Klienckimi. Od 2019r. zarządza Działem Mediów w ONE House.

Karolina Olszewska
Senior Social Media Manager
Mniej informacji
Więcej informacji

Z wykształcenia magister polonistyki i psychologii, od ponad 10 lat związana zawodowo z marketingiem. Posiada doświadczenie zdobyte po stronie klienta, a także bogate portfolio agencyjne. Łączy specjalistyczne kompetencje z obszarów komunikacji Social Media i szeroko rozumianej strategii Digital. Planowała i prowadziła działania m.in. dla Diageo, Abbott, ZEISS, Hoya i Polbruk.

Grzegorz Turowski
SEM & Paid Social Manager
Mniej informacji
Więcej informacji

Ekspert z obszaru digital marketingu z 11-letnim doświadczeniem w tworzeniu strategii, zarządzaniu kampaniami i projektami oraz nadzorowaniem pracy zespołu. Na przestrzeni lat prowadził wiele projektów dla klientów z różnorodnych branż z sektora B2C i B2B. Wspierał wewnętrzne działy marketingowe firm nastawionych na performance – zarówno z obszaru e-commerce (m.in. sklepy internetowe), jak również lead generation. Realizował także i tworzył strategie kampanii świadomościowych. Ma wiedzę i umiejętności z zakresu różnorodnych mediów aukcyjnych z Google Ads i Meta Ads na czele. Prowadził również działania przy projektach SEO, e-mail marketingowych oraz content marketingowych.

Dlaczego my?

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Zobacz także:

-50%

MARCUS
Brief kreatywny
Data: 22.02.2024

-50%

MARCUS
Efektywność w reklamie
Data: 07.03.2024
Masz pytania
odnośnie szkolenia? Chcesz zorganizować szkolenie zamknięte?