Grzegorz Turowski

SEM & Paid Social Manager

Ekspert z obszaru digital marketingu z 11-letnim doświadczeniem w tworzeniu strategii, zarządzaniu kampaniami i projektami oraz nadzorowaniem pracy zespołu. Na przestrzeni lat prowadził wiele projektów dla klientów z różnorodnych branż z sektora B2C i B2B. Wspierał wewnętrzne działy marketingowe firm nastawionych na performance – zarówno z obszaru e-commerce (m.in. sklepy internetowe), jak również lead generation. Realizował także i tworzył strategie kampanii świadomościowych. Ma wiedzę i umiejętności z zakresu różnorodnych mediów aukcyjnych z Google Ads i Meta Ads na czele. Prowadził również działania przy projektach SEO, e-mail marketingowych oraz content marketingowych.

Prowadzi szkolenia

CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY

Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym

21.11.2024
Web Analytics

CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY

Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym

07.11.2024
Multiscreen Ad

3 pytania do prowadzącego

1.

Opisz jednym zdaniem siebie jako trenera i Twój sposób prowadzenia szkoleń

Jestem entuzjastą marketingu internetowego, który bardzo chętnie dzieli się swoją wiedzą z innymi. Podczas szkolenia stawiam na optymalne wykorzystanie zaplanowanego czasu, aby przekazać możliwie jak najwięcej wartościowych informacji.

2.

Nie ma dobrego szkolenia bez…

uczestników, którzy chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami i aktywnie dopytują o nurtujące ich kwestie.

3.

Na co zwracasz najwięcej uwagi przygotowując szkolenie?

Przygotowując szkolenie zawsze staram się dostosować jego treść do najnowszych trendów i aktualnych wytycznych, aby mieć pewność, że przekazywana wiedza będzie miała praktyczne zastosowanie przez osoby, które wezmą udział w spotkaniu.

Poznaj naszych trenerów

Otrzymuj powiadomienia
o najnowszych szkoleniach!
Zapisz się do newslettera, aby być na bieżąco
z ofertą szkoleń MARCUS Academy.