W branży mediowej od 17 lat. W ciągu tego czasu obsługiwał m.in. Orange, Nivea, Hortex, Nestle, Johnson&Johnson (Sudafed) wraz z koordynacją rynków CEE, Mattel. Swoją karierę rozpoczął w Mediaedge CIA (obecnie Wavemaker), specjalizując się w obszarze TV. Od 2016 r. związany z Universal McCann. Od 2021 r. jako Communications Manager w ONE House pracuje na rzecz klientów w kampaniach 360.
CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY
Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym
Staram się korzystać z doświadczenia, aby szkolenie było ciekawe, dynamiczne i inspirujące.
mini warsztatu, interakcji między sluchaczami, to pozwala zaangażować i "rozruszać" uczestników szkoleń.
Na to, aby uczestnicy spojrzeli na dany temat inaczej. Mam ambicję, żeby temat był lekkostrawny i zrozumiały dla każdego.