Social Media

Social Media to dynamiczne zjawisko, nie tylko platformy i ich algorytmy. Szkolenie połączone z warsztatem pozwoli w pełni wykorzystać potencjał tkwiący w tych narzędziach.


Social Media to dynamiczne zjawisko, nie tylko platformy i ich algorytmy. Szkolenie połączone z warsztatem pozwoli w pełni wykorzystać potencjał tkwiący w tych narzędziach.

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat działań w Social Mediach
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych
1200 PLN bruttoPLN/netto
Zostało 1 wolne miejsce!
lokalizacja:
Warszawa, Bobrowiecka 8
cena: 1200 PLN brutto
termin: 20.03.2025
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)

Cel i adresaci szkolenia

Opis szkolenia

W czasie szkolenia wspólnie przeanalizujemy, czy platformy społecznościowe realizują cele sprzedażowe. W tym celu odniesiemy się do algorytmów platform, wykorzystywania aktualnych trendów i strategii komunikacyjnej. Omówimy działania organiczne i płatne oraz – bazując na własnych doświadczeniach – opowiemy, jak przeprowadzić kampanię z influencerami od A do Z. Część teoretyczna będzie uzupełniona o  warsztaty.

Cele szkolenia:

  • Prezentacja całego spectrum możliwości działań w social media – narzędzia, trendy, rtm.
  • Uświadomienie mechanizmów działających w social media – algorytmy i kampania płatne .
  • Wypracowanie strategii komunikacji.
  • Zainspirowanie do podjęcia nowych działań social mediowych.
  • Pokazanie, że social media to niezbędny kierunek w planowaniu działań marketingowych marki.

Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

Szkolenie kierowane jest do:

  • Pracowników działu marketingu i komunikacji zajmujących się wizerunkiem marki w Internecie
  • Specjalistów i managerów zarządzających komunikacją marki w social media
  • Osób, które chcą zwiększyć przychody w swojej firmie, dzięki skutecznym działaniom social mediowym
  • Przedsiębiorców zajmujących się budowaniem swojego biznesu

 

Program szkolenia

• Algorytmy poszczególnych platform: czym różni się Facebook od TikToka, co łączy LinkedIn i Instagram?
• Formaty i formy contentu
• Trendy i nowości w poszczególnych platformach
• Case Study i warsztat

• Od czego zacząć? Analiza marki i konkurencji
• Jak poznać odbiorcę?
• Jak określić i realizować cele w social mediach?
• Jak planować działania, które zrealizują założone cele?
• Case Study i warsztat

• Czy istnieje dobra kampania bez budżetu?
• Działania świadomościowe a sprzedażowe
• Podstawy systemu reklamowego: formaty reklamowe i sposoby rozliczania kampanii
• Social media w szerszej kampanii digital
• Case Study i warsztat

• Influencer Marketing – jak robić (i rozliczać) to dobrze?
• RTMy – czym są, a czym nie są
• Moderacja i scenariusze kryzysowe
• Case Study i warsztat

Podstawowe informacje

Liczebność: do 14 osób

Czas trwania: 9:00 – 17:00

Lokalizacja: Warszawa, stacjonarnie

Dostępny język: PL

Dostępny język materiałów: PL

Forma szkolenia

Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).

Prezentacja, warsztaty, ćwiczenia realizowane samodzielnie i w grupach, dyskusja, case studies.

Program szkolenia

• Algorytmy poszczególnych platform: czym różni się Facebook od TikToka, co łączy LinkedIn i Instagram?
• Formaty i formy contentu
• Trendy i nowości w poszczególnych platformach
• Case Study i warsztat

• Od czego zacząć? Analiza marki i konkurencji
• Jak poznać odbiorcę?
• Jak określić i realizować cele w social mediach?
• Jak planować działania, które zrealizują założone cele?
• Case Study i warsztat

• Czy istnieje dobra kampania bez budżetu?
• Działania świadomościowe a sprzedażowe
• Podstawy systemu reklamowego: formaty reklamowe i sposoby rozliczania kampanii
• Social media w szerszej kampanii digital
• Case Study i warsztat

• Influencer Marketing – jak robić (i rozliczać) to dobrze?
• RTMy – czym są, a czym nie są
• Moderacja i scenariusze kryzysowe
• Case Study i warsztat

Efekty szkolenia

Dowiesz się, na jakich profilach w mediach społecznościowych powinna być obecna Twoja marka

Nauczysz się, jak tworzyć treści w social media, które wyróżnią Twoją markę na tle konkurencji

Dowiesz się, jakich narzędzi social media używać, by skutecznie docierać do odbiorców

Odkryjesz aktualne trendy oraz inspirujące działania marek w social media i influencer marketingu

Prowadzący

Karolina Olszewska
Senior Social Media Manager
Mniej informacji
Więcej informacji

Z wykształcenia magister polonistyki i psychologii, od ponad 10 lat związana zawodowo z marketingiem. Posiada doświadczenie zdobyte po stronie klienta, a także bogate portfolio agencyjne. Łączy specjalistyczne kompetencje z obszarów komunikacji Social Media i szeroko rozumianej strategii Digital. Planowała i prowadziła działania m.in. dla Diageo, Abbott, ZEISS, Hoya i Polbruk.

Dlaczego my?

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Zobacz także:

MARCUS
CX, UX & SXO Design
Data: 17.10.2024

-50%

MARCUS
Web Analytics
Data: 21.11.2024
Masz pytania
odnośnie szkolenia? Chcesz zorganizować szkolenie zamknięte?