Co zyskasz biorąc
udział w szkoleniu
MARCUS
Social Media?
Praktyczna wiedza na temat działań w Social Mediach
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych

1200 PLN netto
(Lunch i przerwy kawowe w cenie)

Czy Social Media sprzedają?

Social Media to dynamiczne zjawisko, nie tylko platformy i ich algorytmy. Szkolenie połączone z warsztatem pozwoli w pełni wykorzystać potencjał tkwiący w tych narzędziach.

13.10.2022 | 9:00 - 17:00 |
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)
Średnia ocena z poprzednich edycji: 4,7/5,0

Czy Social Media sprzedają?

Social Media to dynamiczne zjawisko, nie tylko platformy i ich algorytmy. Szkolenie połączone z warsztatem pozwoli w pełni wykorzystać potencjał tkwiący w tych narzędziach.

13.10.2022
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)
Średnia ocena z poprzednich edycji: 4,7/5,0
Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat działań w Social Mediach
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych
1200 PLN netto PLN/netto
Zostało 1 wolne miejsce!
Termin: 13.10.2022 | 9:00 - 17:00
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)
Średnia ocena z poprzednich edycji: 4,7/5,0
1200 PLN netto
(Lunch i przerwy kawowe w cenie)

O szkoleniu

Social Media to dynamiczne zjawisko, nie tylko platformy i ich algorytmy. Szkolenie połączone z warsztatem pozwoli w pełni wykorzystać potencjał tkwiący w tych narzędziach.

Liczba uczestników: 14 osób

Dla kogo?

  • Pracownicy działu marketingu i komunikacji, zajmujący się wizerunkiem marki w Internecie
  • Specjaliści i managerowie zarządzający komunikacją marki w social media
  • Osoby, które chcą zwiększyć przychody w swojej firmie, dzięki skutecznym działaniom social mediowym
  • Przedsiębiorcy zajmujący się budowaniem swojego biznesu

    Czego się dowiesz?

    Dowiesz się, na jakich profilach w mediach społecznościowych powinna być obecna Twoja marka
    Nauczysz się, jak tworzyć treści w social media, które wyróżnią Twoją markę na tle konkurencji
    W praktyce poznasz, jakich narzędzi social media używać, by skutecznie docierać do odbiorców
    Odkryjesz aktualne trendy oraz inspirujące działania marek w social media i influencer marketingu

    Agenda

    • Algorytmy poszczególnych platform: czym różni się Facebook od TikToka, co łączy LinkedIn i Instagram?
    • Formaty i formy contentu
    • Trendy i nowości w poszczególnych platformach
    • Case Study i warsztat

    • Od czego zacząć? Analiza marki i konkurencji
    • Jak poznać odbiorcę?
    • Jak określić i realizować cele w social mediach?
    • Jak planować działania, które zrealizują założone cele?
    • Case Study i warsztat

    • Czy istnieje dobra kampania bez budżetu?
    • Działania świadomościowe a sprzedażowe
    • Podstawy systemu reklamowego: formaty reklamowe i sposoby rozliczania kampanii
    • Social media w szerszej kampanii digital
    • Case Study i warsztat

    • Influencer Marketing – jak robić (i rozliczać) to dobrze?
    • RTMy – czym są, a czym nie są
    • Moderacja i scenariusze kryzysowe
    • Case Study i warsztat

    Prowadzący

    Karolina Olszewska
    Senior Social Media Manager
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    Z wykształcenia magister polonistyki i psychologii, od ponad 10 lat związana zawodowo z marketingiem. Posiada doświadczenie zdobyte po stronie klienta, a także bogate portfolio agencyjne. Łączy specjalistyczne kompetencje z obszarów komunikacji Social Media i szeroko rozumianej strategii Digital. Planowała i prowadziła działania m.in. dla Diageo, Abbott, ZEISS, Hoya i Polbruk.
    Emilia Cheba
    Social Media Manager
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    Od 6 lat w social media. Ma praktyczną wiedzę w obszarze contentu, communication tworzenia strategii oraz influencer marketingu. Pracowała z takimi klientami jak Oriflame, Kupiec, MGA, Weneda, Balcerzak. Członek Grupy Roboczej IAB Polska. Prywatnie miłośniczka siatkówki, literatury i kina noir.

    Przestrzeń szkoleniowa

    Zobacz także:

    MARCUS
    E-commerce
    E-commerce – kanały, narzędzia, strategia
    Data: 27.10.2022

    -50%

    MARCUS
    Digital Project Management
    Zarządzanie projektami
    digitalowymi
    Data: 26.01.2023
    Masz pytania
    odnośnie szkolenia?