Daniil Khaustov

Senior SEM & Paid Social Specialist

Absolwent kierunku „Metody numeryczne w ekonomii”, były analityk rynków finansowych, w marketingu od ponad 7 lat. Od przeszło 4 lat prowadzi szkolenia z zakresu reklamy Digital i Analityki. Doświadczenie zyskał, pracując z małymi firmami i globalnymi korporacjami, takimi jak BNP Paribas, TAURON, Poly, BMW i innymi. Na co dzień zajmuje się analizą danych rynkowych, danych sprzedażowych, przygotowuje raporty i analizy dla klientów oraz do użytku wewnętrznego. Miłośnik automatyzacji i nowoczesnych technologii. Widzi piękno w liczbach i formułach i stara się pokazywać to innym.

Prowadzi szkolenia

CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY

Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym

07.12.2023
Web Analytics

3 pytania do prowadzącego

1.

Opisz jednym zdaniem siebie jako trenera i Twój sposób prowadzenia szkoleń

Trudne rzeczy prostym językiem. „Jeśli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić – to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz”.

2.

Nie ma dobrego szkolenia bez…

Pasji. Nie ma po co przekazywać komuś wiedzy, która go nie interesuje lub jest nieprzydatna, tak samo nie warto uczyć kogoś rzeczy, które nie są jego pasją.

3.

Na co zwracasz najwięcej uwagi przygotowując szkolenie?

Prosty język, minimum trudnego słownictwa, zaangażowanie uczestników, użyteczność informacji.

Poznaj naszych trenerów

Otrzymuj powiadomienia
o najnowszych szkoleniach!
Zapisz się do newslettera, aby być na bieżąco
z ofertą szkoleń MARCUS Academy.