Absolwent kierunku „Metody numeryczne w ekonomii”, były analityk rynków finansowych, w marketingu od ponad 7 lat. Od przeszło 4 lat prowadzi szkolenia z zakresu reklamy Digital i Analityki. Doświadczenie zyskał, pracując z małymi firmami i globalnymi korporacjami, takimi jak BNP Paribas, TAURON, Poly, BMW i innymi. Na co dzień zajmuje się analizą danych rynkowych, danych sprzedażowych, przygotowuje raporty i analizy dla klientów oraz do użytku wewnętrznego. Miłośnik automatyzacji i nowoczesnych technologii. Widzi piękno w liczbach i formułach i stara się pokazywać to innym.
CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY
Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym
Trudne rzeczy prostym językiem. „Jeśli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić – to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz”.
Pasji. Nie ma po co przekazywać komuś wiedzy, która go nie interesuje lub jest nieprzydatna, tak samo nie warto uczyć kogoś rzeczy, które nie są jego pasją.
Prosty język, minimum trudnego słownictwa, zaangażowanie uczestników, użyteczność informacji.