Poznaj tajniki e-commerce i zdobądź umiejętności w obszarze prowadzenia własnego biznesu.
Liczba uczestników: 14 osób
Dla kogo?
Osoby rozpoczynające swoją karierę w mediach i digital marketingu
Specjaliści z obszaru marketingu internetowego
Przedsiębiorcy, którzy chcą promować swój biznes w Internecie
Osoby, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru reklamy internetowej
Czego się dowiesz?
Utrwalisz swoją wiedzę i zdobędziesz nowe umiejętności z zakresu budowy e-commerce i jego skutecznej promocji
Dowiesz się, jak patrzeć na dane i wyciągać z nich poprawne wnioski
Poznasz możliwości związane z analizą konkurencji, aby zawsze być na bieżąco z prowadzonymi działaniami
Poznasz najnowsze technologie e-commerce oraz dowiesz się, jak weryfikować ich optymalizację
Agenda
• Trendy na rynku e-commerce
• Własny sklep czy marketplace
• Obsługa klienta – o czym trzeba pamiętać
• Jaką technologię wybrać?
• Ważne kwestie techniczne – domena, ssl, serwer
• UX – o czym pamiętać, by strona była przyjazna dla użytkownika
• Ścieżka zakupowa – od pierwszych odwiedzin strony do zakupu
• Zarządzanie asortymentem w sklepie
• Optymalizacja sklepu? Jak optymalizować sklep i weryfikować optymalizację przez specjalistów?
• Integracje z marketplace
• Analiza konkurencji
• Kto kupuje w Twoim sklepie – analiza person zakupowych
• Planowanie działań mediowych pod kątem zwiększania sprzedaży
• Dywersyfikacja źródeł ruchu – wybór odpowiednich kanałów
• Testy A/B, badania conversion lift
• Jak przywiązać klienta na dłużej?
• Jak istotny jest CX w strategii e-commere
• Najważniejsze KPI – krótko i długookresowe
• Budowa lejka zakupowego
• Analiza zachowań zakupowych na stronie
Z branżą związany od ponad 12 lat. Ma doświadczenie w tworzeniu projektów dla klientów z sektora B2C i B2B. Na co dzień odpowiada za zespół oraz innowacyjne pomysły wpływające na zwiększenie efektywności kampanii, stron www oraz komunikacji w sieci. W jego portfolio znajdują się m.in. tacy klienci jak: Reckitt-Benckiser, Adidas, Microsoft, Ferrero, Lego, Mattel, Disney, Philips, Opel, VW Group, PayPal, Virgin Mobile, J&J, Wonga. Wraz ze swoim zespołem wielokrotnie zdobywał laury w konkursie Effie Awards Poland, otrzymał także nagrodę Effie Awards Europe.
Ekspert z obszaru digital marketingu z blisko 10-letnim doświadczeniem w tworzeniu strategii, zarządzaniu kampaniami i projektami oraz nadzorowaniem pracy zespołu. Na przestrzeni lat prowadził wiele projektów dla klientów z różnorodnych branż z sektora B2C i B2B. Wspierał wewnętrzne działy marketingowe firm nastawionych na performance – zarówno z obszaru e-commerce (m.in. sklepy internetowe), jak i lead generation. Ma wiedzę i umiejętności z zakresu różnorodnych mediów aukcyjnych z Google Ads i Facebook Ads. Prowadził również działania przy projektach SEO, e-mail marketingowych oraz content marketingowych.