Opis szkolenia
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o osobach pragnących zrozumieć i wykorzystać najnowsze trendy, technologie
i strategie w sprzedaży online. Obejmuje szereg tematów, począwszy od aktualnej sytuacji na rynku e-commerce, poprzez kluczowe kwestie związane z uruchomieniem własnego sklepu, po rozwinięcie skutecznej strategii sprzedaży online. Dodatkowo, nauczysz się analizować dane zakupowe i mierzyć skuteczność działań e-commerce, dzięki czemu w pełni wykorzystasz potencjał handlu online. Praktyczne podejście szkolenia umożliwi Ci natychmiastowe zastosowanie zdobytej wiedzy w swoim biznesie.
Czy to szkolenie jest dla Ciebie?
Szkolenie skierowane jest do:
Podstawowe informacje
Liczebność: do 14 osób
Czas trwania: 9:00 – 17:00
Lokalizacja: Warszawa, stacjonarnie
Dostępny język: PL
Dostępny język materiałów: PL
Forma szkolenia
Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).
Prezentacja, warsztaty, ćwiczenia realizowane samodzielnie i w grupach, dyskusja, case studies.
Utrwalisz swoją wiedzę i zdobędziesz nowe umiejętności z zakresu budowy e-commerce i jego skutecznej promocji
Dowiesz się, jak patrzeć na dane i wyciągać z nich poprawne wnioski
Poznasz możliwości związane z analizą konkurencji, aby zawsze być na bieżąco z prowadzonymi działaniami
Poznasz najnowsze technologie e-commerce oraz dowiesz się, jak weryfikować ich optymalizację
Z branżą związany od ponad 14 lat. Ma doświadczenie w tworzeniu projektów dla klientów z sektora B2C i B2B. Na co dzień odpowiada za zespół oraz innowacyjne pomysły wpływające na zwiększenie efektywności kampanii, stron www oraz komunikacji w sieci. W jego portfolio znajdują się m.in. tacy klienci jak: Reckitt-Benckiser, Adidas, Microsoft, Ferrero, Lego, Mattel, Disney, Philips, GM, VW Group, PayPal, Polkomtel, J&J, Wonga. Wraz ze swoim zespołem wielokrotnie zdobywał laury w konkursie Effie Awards Poland, otrzymał także nagrodę Effie Awards Europe.
Specjalista w dziedzinie strategii digital marketingu i wykładowca. Odpowiada za wyniki kampanii w branżach automotive, finanse, edukacja, fashion premium, farmacja, FMCG. Pracował z markami Tauron, Magda Butrym, Valeo, Tutlo, Kruszwica, Roche Diagnostics, Aasa Kredyty oraz Uniwersytetem Jagiellońskim. Łączy doświadczenia z zakresu reklamy digital, analityki oraz komunikacji marki. Autor tekstów o marketingu w natemat.pl oraz SEMbook IAB Polska.
Uczysz się od najlepszych
trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem
Teoria w praktyce
wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki
Indywidualne podejście
zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym
Wartościowa wiedza
prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje
Analiza dla efektów
omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski
Rozwój kompetencji
wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces
Poziomy zaawansowania
oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania
Certyfikacja
po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę
Szkolenia zamknięte
organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm
-50%