Co zyskasz biorąc
udział w szkoleniu
MARCUS
E-commerce?
Praktyczna wiedza na temat rynku i skutecznego prowadzenia e-commerce
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych

1200 PLN netto
(Lunch i przerwy kawowe w cenie)

E-commerce – kanały, narzędzia, strategia

Poznaj tajniki e-commerce i zdobądź umiejętności w obszarze prowadzenia własnego biznesu.

27.10.2022 | 9:00 - 17:00 |
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)
Średnia ocena z poprzednich edycji: 4,9/5,0

E-commerce – kanały, narzędzia, strategia

Poznaj tajniki e-commerce i zdobądź umiejętności w obszarze prowadzenia własnego biznesu.

27.10.2022
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)
Średnia ocena z poprzednich edycji: 4,9/5,0
Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat rynku i skutecznego prowadzenia e-commerce
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych
1200 PLN nettoPLN/netto
Termin: 27.10.2022 | 9:00 - 17:00
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)
Średnia ocena z poprzednich edycji: 4,9/5,0
1200 PLN netto
(Lunch i przerwy kawowe w cenie)

O szkoleniu

Poznaj tajniki e-commerce i zdobądź umiejętności w obszarze prowadzenia własnego biznesu.

Liczba uczestników: 14 osób

Dla kogo?

  • Osoby rozpoczynające swoją karierę w mediach i digital marketingu
  • Specjaliści z obszaru marketingu internetowego
  • Przedsiębiorcy, którzy chcą promować swój biznes w Internecie
  • Osoby, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru reklamy internetowej

    Czego się dowiesz?

    Utrwalisz swoją wiedzę i zdobędziesz nowe umiejętności z zakresu budowy e-commerce i jego skutecznej promocji
    Dowiesz się, jak patrzeć na dane i wyciągać z nich poprawne wnioski
    Poznasz możliwości związane z analizą konkurencji, aby zawsze być na bieżąco z prowadzonymi działaniami
    Poznasz najnowsze technologie e-commerce oraz dowiesz się, jak weryfikować ich optymalizację

    Agenda

    • Trendy na rynku e-commerce
    • Własny sklep czy marketplace
    • Obsługa klienta – o czym trzeba pamiętać

    • Jaką technologię wybrać?
    • Ważne kwestie techniczne – domena, ssl, serwer
    • UX – o czym pamiętać, by strona była przyjazna dla użytkownika
    • Ścieżka zakupowa – od pierwszych odwiedzin strony do zakupu
    • Zarządzanie asortymentem w sklepie
    • Optymalizacja sklepu? Jak optymalizować sklep i weryfikować optymalizację przez specjalistów?
    • Integracje z marketplace

    • Analiza konkurencji
    • Kto kupuje w Twoim sklepie – analiza person zakupowych
    • Planowanie działań mediowych pod kątem zwiększania sprzedaży
    • Dywersyfikacja źródeł ruchu – wybór odpowiednich kanałów
    • Testy A/B, badania conversion lift
    • Jak przywiązać klienta na dłużej?
    • Jak istotny jest CX w strategii e-commere

    • Najważniejsze KPI – krótko i długookresowe
    • Budowa lejka zakupowego
    • Analiza zachowań zakupowych na stronie

    Prowadzący

    Mateusz Józefowicz
    Head of Digital Production
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    Z branżą związany od ponad 12 lat. Ma doświadczenie w tworzeniu projektów dla klientów z sektora B2C i B2B. Na co dzień odpowiada za zespół oraz innowacyjne pomysły wpływające na zwiększenie efektywności kampanii, stron www oraz komunikacji w sieci. W jego portfolio znajdują się m.in. tacy klienci jak: Reckitt-Benckiser, Adidas, Microsoft, Ferrero, Lego, Mattel, Disney, Philips, Opel, VW Group, PayPal, Virgin Mobile, J&J, Wonga. Wraz ze swoim zespołem wielokrotnie zdobywał laury w konkursie Effie Awards Poland, otrzymał także nagrodę Effie Awards Europe.
    Grzegorz Turowski
    SEM & Paid Social Manager
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    Ekspert z obszaru digital marketingu z blisko 10-letnim doświadczeniem w tworzeniu strategii, zarządzaniu kampaniami i projektami oraz nadzorowaniem pracy zespołu. Na przestrzeni lat prowadził wiele projektów dla klientów z różnorodnych branż z sektora B2C i B2B. Wspierał wewnętrzne działy marketingowe firm nastawionych na performance – zarówno z obszaru e-commerce (m.in. sklepy internetowe), jak i lead generation. Ma wiedzę i umiejętności z zakresu różnorodnych mediów aukcyjnych z Google Ads i Facebook Ads. Prowadził również działania przy projektach SEO, e-mail marketingowych oraz content marketingowych.

    Przestrzeń szkoleniowa

    Zobacz także:

    -50%

    MARCUS
    UX & CX Design
    Projektowanie doświadczenia użytkownika
    Data: 12.01.2023

    MARCUS
    Digital Ad
    Marketing internetowy – kanały, narzędzia, strategia
    Data: 17.01.2023
    Masz pytania
    odnośnie szkolenia?