Specjalistka w dziedzinie komunikacji, public relations oraz marketingu medialnego. Od 10 lat związana z obszarem szeroko pojętej komunikacji. Doświadczenie zawodowe zdobywała w renomowanych agencjach reklamowych w Polsce oraz w Stanach Zjednoczonych, gdzie do jej obowiązków należało tworzenie strategii marek, realizowanie kampanii 360 i digital, implementowanie rozwiązań omnichannel oraz działania związane z budowaniem marki.
Posiada bogate doświadczenie w pracy dla klientów z sektora FMCG i retail na rynku polskim oraz dla marek globalnych, takich jak Procter & Gamble, Visa, Duracell, Maserati i Motorola.
W OS3 pełni funkcję Strategy Plannerki wspierając Klientów w realizacji ich celów strategicznych.
CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY
Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym
Chcę przekazywać merytoryczną wiedzę w ciekawy i zapamiętywalny sposób.
Bez inspirowania i aktywnej dyskusji.
Aby zaciekawić uczestników oraz dać im materiały i metodologie, które wykorzystają w przyszłości.