Od 20 lat związany z mediami. Ma praktyczną wiedzę w obszarze tworzenia strategii w różnych branżach produktowych: FMCG, Pharmacy, Automotive, Finance. Pracował z takimi klientami jak Unilever, Orange, Statoil, Tarczyński, Hasco-Lek, Generali, BNP Paribas. W ONE House obejmuje stanowisko dyrektorskie. Prywatnie miłośnik kina, jazzu i szermierki.
CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY
Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym
Jako trener lubię słuchać, co inni mają do powiedzenia, cenię wymianę doświadczeń z uczestnikami oraz ich sugestie, które staram się wdrażać podczas kolejnych spotkań.
Poznania potrzeb i kluczowych zadań, z jakimi na swojej drodze spotykają się Klienci. Zbudowania odpowiedniego dialogu z uczestnikami szkolenia, wspólnej dyskusji oraz ciekawych case’ów bazujących na wiedzy i doświadczeniu.
Zwracam uwagę na spójność szkolenia z jego zagadnieniem, na warstwę merytoryczną, na dobór przykładów i case’ów, na wyważony zakres szkolenia, które będzie łatwo przyswajalne i zapamiętane, na odpowiednie flow i jego spójność. Kluczowe jest, aby cel, z jakim przychodzą na spotkanie Klienci, został zaspokojony, a pozyskana wiedza miała realne przełożenie na podejmowane decyzje biznesowe.