Krzysztof Sukiennik

Communications Director

Od 20 lat związany z mediami. Ma praktyczną wiedzę w obszarze tworzenia strategii w różnych branżach produktowych: FMCG, Pharmacy, Automotive, Finance. Pracował z takimi klientami jak Unilever, Orange, Statoil, Tarczyński,  Hasco-Lek, Generali, BNP Paribas. W ONE House obejmuje stanowisko dyrektorskie. Prywatnie miłośnik kina, jazzu i szermierki.

Prowadzi szkolenia

CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY

Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym

3 pytania do prowadzącego

1.

Opisz jednym zdaniem siebie jako trenera i Twój sposób prowadzenia szkoleń

Jako trener lubię słuchać, co inni mają do powiedzenia, cenię wymianę doświadczeń z uczestnikami oraz ich sugestie, które staram się wdrażać podczas kolejnych spotkań.

2.

Nie ma dobrego szkolenia bez…

Poznania potrzeb i kluczowych zadań, z jakimi na swojej drodze spotykają się Klienci. Zbudowania odpowiedniego dialogu z uczestnikami szkolenia, wspólnej dyskusji oraz ciekawych case’ów bazujących na wiedzy i doświadczeniu.

3.

Na co zwracasz najwięcej uwagi przygotowując szkolenie?

Zwracam uwagę na spójność szkolenia z jego zagadnieniem, na warstwę merytoryczną, na dobór przykładów i case’ów, na wyważony zakres szkolenia, które będzie łatwo przyswajalne i zapamiętane, na odpowiednie flow i jego spójność. Kluczowe jest, aby cel, z jakim przychodzą na spotkanie Klienci, został zaspokojony, a pozyskana wiedza miała realne przełożenie na podejmowane decyzje biznesowe.

Poznaj naszych trenerów

Otrzymuj powiadomienia
o najnowszych szkoleniach!
Zapisz się do newslettera, aby być na bieżąco
z ofertą szkoleń MARCUS Academy.