Zapoznaj się z narzędziami i technikami marketingu internetowego, które w efektywny sposób są wykorzystywane przez specjalistów w praktyce.
Liczba uczestników: 14 osób
Dla kogo?
Osoby rozpoczynające swoją karierę w mediach i digital marketingu
Specjaliści z obszaru marketingu internetowego
Przedsiębiorcy, którzy chcą promować swój biznes w Internecie
Osoby, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru reklamy internetowej
Czego się dowiesz?
Uzupełnisz i uporządkujesz swoją wiedzę na temat wszystkich kanałów marketingu internetowego
Poznasz skuteczne metody wykorzystywania kanałów w kampaniach digital
Dowiesz się, czym jest reklama online, jakie budżety wydawane są na reklamy i jakie korzyści dzięki niej osiągnie Twoja firma
Dowiesz się, jak skutecznie wybrać i zaplanować media w Twojej kampanii internetowej
Agenda
• Rynek marketingu internetowego w Polsce i na Świecie
• Narzędzia marketingu internetowego wspierające analizę i
planowanie
• Ścieżka zakupowa użytkownika
• Reklama Display: Sieci reklamowe/Programmatic
• Reklama w wyszukiwarce Google
• Reklama video
• Reklama w Social Media
• Sposoby planowania działań w kampanii online
• Przykłady kampanii marketingowych – case study
• Rozplanowanie budżetu kampanii na poszczególne narzędzia marketingowe
• Planowanie kampanii online - warsztaty
• Analiza i sposoby monitorowania efektów kampanii internetowych – podsumowanie Q&A
Ekspert z obszaru digital marketingu z blisko 10-letnim doświadczeniem w tworzeniu strategii, zarządzaniu kampaniami i projektami oraz nadzorowaniem pracy zespołu. Na przestrzeni lat prowadził wiele projektów dla klientów z różnorodnych branż z sektora B2C i B2B. Wspierał wewnętrzne działy marketingowe firm nastawionych na performance – zarówno z obszaru e-commerce (m.in. sklepy internetowe), jak i lead generation. Ma wiedzę i umiejętności z zakresu różnorodnych mediów aukcyjnych z Google Ads i Facebook Ads. Prowadził również działania przy projektach SEO, e-mail marketingowych oraz content marketingowych.
W branży od ponad 10 lat. Łączy kompetencje w obszarze strategii digitalowych jak i w mediach tradycyjnych. Planowała i prowadziła kampanie po stronie domów mediowych m.in. dla Coca Cola, Jula, Bank Pocztowy. Po stronie klienta, w Maxi Zoo, koordynowała kampanie marketingowe dla nowo otwartych sklepów oraz brała udział w planowaniu i realizacji kampanii online i offline.