Michał Fronckiel

Senior Communications Planer

Od 9 lat zajmuję się planowaniem kampanii digitalowych, ale ma też doświadczenie w mediach OffLine takich jak TV, Radio, Prasa czy też Kino. Swoją wiedzę zdobywał w międzynarodowych domach mediowych, gdzie przygotowywał i realizował kampanie zarówno kampanie wizerunkowe, performance’owe, jak również te, które łączyły oba te cele. Żadna część rynku digitalowego nie jest mu obca, planował kampanie bannerowe, mailingowe, social mediowe, contentowe, video i przede wszystkim takie, które łączyły wiele z tych elementów. Pracował dla takich klientów jak: NIVEA, Hewlett Packard, Takeda Pharma, PKO BP, BNP Paribas czy Evergreen.

Prowadzi szkolenia

CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY

Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym

19.10.2023
Digital Ad

3 pytania do prowadzącego

1.

Opisz jednym zdaniem siebie jako trenera i Twój sposób prowadzenia szkoleń

Jako trener staram się wyjaśniać zagadnienie w sposób jak najbardziej szczegółowy, tak aby uczestnicy szkolenia wyszli z niego z jak największą wiedzą.

2.

Nie ma dobrego szkolenia bez…

Aktywnych uczestników i dobrej kawy.

3.

Na co zwracasz najwięcej uwagi przygotowując szkolenie?

Staram się, aby przedstawiany materiał był interesujący oraz rozwijający zarówno dla mniej, jak bardziej zaawansowanych uczestników szkolenia.

Poznaj naszych trenerów

Otrzymuj powiadomienia
o najnowszych szkoleniach!
Zapisz się do newslettera, aby być na bieżąco
z ofertą szkoleń MARCUS Academy.