Od 9 lat zajmuję się planowaniem kampanii digitalowych, ale ma też doświadczenie w mediach OffLine takich jak TV, Radio, Prasa czy też Kino. Swoją wiedzę zdobywał w międzynarodowych domach mediowych, gdzie przygotowywał i realizował kampanie zarówno kampanie wizerunkowe, performance’owe, jak również te, które łączyły oba te cele. Żadna część rynku digitalowego nie jest mu obca, planował kampanie bannerowe, mailingowe, social mediowe, contentowe, video i przede wszystkim takie, które łączyły wiele z tych elementów. Pracował dla takich klientów jak: NIVEA, Hewlett Packard, Takeda Pharma, PKO BP, BNP Paribas czy Evergreen.
CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY
Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym
Jako trener staram się wyjaśniać zagadnienie w sposób jak najbardziej szczegółowy, tak aby uczestnicy szkolenia wyszli z niego z jak największą wiedzą.
Aktywnych uczestników i dobrej kawy.
Staram się, aby przedstawiany materiał był interesujący oraz rozwijający zarówno dla mniej, jak bardziej zaawansowanych uczestników szkolenia.