Opis szkolenia
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy dotyczącej ekonomii behawioralnej i możliwości wykorzystania jej założeń w działaniach marketingowych. Szkolenie obejmuje następujące obszary:
Czy to szkolenie jest dla Ciebie?
Dla kogo:
Podstawowe informacje
Liczebność: do 14 osób
Czas trwania: 9:00 – 17:00
Lokalizacja: Warszawa, stacjonarnie
Dostępny język: PL
Dostępny język materiałów: PL
Forma szkolenia
Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).
Prezentacja, warsztaty, ćwiczenia realizowane samodzielnie i w grupach, dyskusja, case studies.
poszerzysz swoją wiedzę na temat ekonomii behawioralnej i jej praktycznego wykorzystania w działaniach marketingowych;
dowiesz się, jak przetwarzamy informacje podczas dokonywania zakupów offline/online;
poznasz dobre i złe przykłady reklam i kampanii opierających się (lub stojących w kontrze) na założeniach ekonomii behawioralnej;
nauczysz się projektować reklamy, promocje i programy konsumenckie z wykorzystaniem założeń ekonomii behawioralnej.
Z branżą marketingową związana od 2006 roku. Posiada 17 lat doświadczenia w międzynarodowych agencjach reklamowych takich jak Saatchi, Havas, Change Serviceplan i Publicis Group. Posiada wieloletnie doświadczenie w planowaniu komunikacji dla branży retail, telco, finansów, ale także farmaceutyków i FMCG. Pracowała m.in. dla Orange, Carrefour, GSK, Unilever, PG, Blik, Bank Pekao i Millennium, dla których przygotowywała zarówno strategie lokalne, launch/relaunch i kampanie 360, a także działania promocyjne i lojalnościowe. Wykładowczyni UW, moderatorka, juror Effie, miłośniczka netnografii konsumenckiej oraz ekonomii behawioralnej i jej wpływu na zachowania zakupowe konsumentów. Z wykształcenia seksuolog kliniczny, w trakcie certyfikacji z terapii poznawczo- behawioralnej.
Specjalistka w dziedzinie komunikacji, public relations oraz marketingu medialnego. Od 10 lat związana z obszarem szeroko pojętej komunikacji. Doświadczenie zawodowe zdobywała w renomowanych agencjach reklamowych w Polsce oraz w Stanach Zjednoczonych, gdzie do jej obowiązków należało tworzenie strategii marek, realizowanie kampanii 360 i digital, implementowanie rozwiązań omnichannel oraz działania związane z budowaniem marki.
Posiada bogate doświadczenie w pracy dla klientów z sektora FMCG i retail na rynku polskim oraz dla marek globalnych, takich jak Procter & Gamble, Visa, Duracell, Maserati i Motorola.
W OS3 pełni funkcję Strategy Plannerki wspierając Klientów w realizacji ich celów strategicznych.
Uczysz się od najlepszych
trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem
Teoria w praktyce
wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki
Indywidualne podejście
zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym
Wartościowa wiedza
prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje
Analiza dla efektów
omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski
Rozwój kompetencji
wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces
Poziomy zaawansowania
oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania
Certyfikacja
po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę
Szkolenia zamknięte
organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm
-50%