Anna Roman

Strategic Director

Z branżą marketingową związana od 2006 roku. Posiada 17 lat doświadczenia w międzynarodowych agencjach reklamowych takich jak Saatchi, Havas, Change Serviceplan i Publicis Group. Posiada wieloletnie doświadczenie w planowaniu komunikacji dla branży retail, telco, finansów, ale także farmaceutyków i FMCG. Pracowała m.in. dla Orange, Carrefour, GSK, Unilever, PG, Blik, Bank Pekao i Millennium, dla których przygotowywała zarówno strategie lokalne, launch/relaunch i kampanie 360, a także działania promocyjne i lojalnościowe. Wykładowczyni UW, moderatorka, juror Effie, miłośniczka netnografii konsumenckiej oraz ekonomii behawioralnej i jej wpływu na zachowania zakupowe konsumentów. Z wykształcenia seksuolog kliniczny, w trakcie certyfikacji z terapii poznawczo- behawioralnej.

Prowadzi szkolenia

CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY

Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym

22.02.2024
Brief kreatywny

CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY

Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym

CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY

Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym

3 pytania do prowadzącego

1.

Opisz jednym zdaniem siebie jako trenera i Twój sposób prowadzenia szkoleń

Zaciekawić / zainspirować / usystematyzować wiedzę.

2.

Nie ma dobrego szkolenia bez…

Bez fajnej energii pomiędzy prowadzącymi i uczestnikami.

3.

Na co zwracasz najwięcej uwagi przygotowując szkolenie?

Na to, by nowe treści podane były w atrakcyjny i łatwy do zapamiętania sposób: przystępnie i ciekawie.

Poznaj naszych trenerów

Otrzymuj powiadomienia
o najnowszych szkoleniach!
Zapisz się do newslettera, aby być na bieżąco
z ofertą szkoleń MARCUS Academy.