Z branżą marketingową związana od 2006 roku. Posiada 17 lat doświadczenia w międzynarodowych agencjach reklamowych takich jak Saatchi, Havas, Change Serviceplan i Publicis Group. Posiada wieloletnie doświadczenie w planowaniu komunikacji dla branży retail, telco, finansów, ale także farmaceutyków i FMCG. Pracowała m.in. dla Orange, Carrefour, GSK, Unilever, PG, Blik, Bank Pekao i Millennium, dla których przygotowywała zarówno strategie lokalne, launch/relaunch i kampanie 360, a także działania promocyjne i lojalnościowe. Wykładowczyni UW, moderatorka, juror Effie, miłośniczka netnografii konsumenckiej oraz ekonomii behawioralnej i jej wpływu na zachowania zakupowe konsumentów. Z wykształcenia seksuolog kliniczny, w trakcie certyfikacji z terapii poznawczo- behawioralnej.
CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY
Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym
CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY
Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym
CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY
Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym
Zaciekawić / zainspirować / usystematyzować wiedzę.
Bez fajnej energii pomiędzy prowadzącymi i uczestnikami.
Na to, by nowe treści podane były w atrakcyjny i łatwy do zapamiętania sposób: przystępnie i ciekawie.