Opis szkolenia
Podczas szkolenia weźmiemy Zetki pod socjologiczno – marketingowo – mediową lupę. Przyjrzymy się ich nawykom zakupowym, nastawieniu do marek, konsumpcji mediów i treści. Pokażemy, na co zwracać uwagę, aby planowana komunikacja przyniosła spodziewane efekty.
W czasie szkolenia odpowiemy na następujące pytania:
Czy to szkolenie jest dla Ciebie?
Szkolenie jest kierowane do:
Podstawowe informacje
Liczebność: do 14 osób
Czas trwania: 9:00 – 17:00
Lokalizacja: Warszawa, stacjonarnie
Dostępny język: PL
Dostępny język materiałów: PL
Forma szkolenia
Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).
Prezentacja, warsztaty, ćwiczenia realizowane samodzielnie i w grupach, dyskusja, case studies.
Zrozumienie międzypokoleniowych różnic istotnych w przypadku planowania kampanii do szerokich grup celowych;
Poznanie wyróżników Zetek – na co zwracać uwagę planując kampanie do tego pokolenia?
Poznanie platform, z których najczęściej korzystają Zetki;
Świadomość rozwiązań, które pozwolą Ci mądrze inwestować w komunikację.
Z wykształcenia magister polonistyki i psychologii, od ponad 10 lat związana zawodowo z marketingiem. Posiada doświadczenie zdobyte po stronie klienta, a także bogate portfolio agencyjne. Łączy specjalistyczne kompetencje z obszarów komunikacji Social Media i szeroko rozumianej strategii Digital. Planowała i prowadziła działania m.in. dla Diageo, Abbott, ZEISS, Hoya i Polbruk.
W branży mediowej od 19 lat. Odpowiadała za obsługę m.in. BRE Bank (marka mBank), Wawel S.A., Reckitt Benckiser, Indykpol S.A, Novascon Pharmaceuticals, Lewiatan Holding, Sklepów Komfort SA. Swoją karierę rozpoczęła w Havas Media, specjalizując się w obszarze TV. Od 2009 r. związana z Mediasense (Codemedia S.A.). Od 2012 r. jako TV Director, zarządzała obszarem Multiscreen na poziomie Agencji, koordynując współpracę z Dostawcami, a później w randze Członka Zarządu odpowiadała za nadzór nad Zespołami Klienckimi. Od 2019r. zarządza Działem Mediów w ONE House.
Z branżą mediową związana od 2010 roku. Doświadczenie związane ze strategią i planowaniem mediów zdobyła w domu mediowym Carat (Dentsu Aegis Network) pracując dla Klientów z różnych kategorii m.in.: Netia, Arla Foods, The Walt Disney Company, Ergo Hestia, Sony Pictures Televison. Współtworzyła strategie komunikacji nagradzane m.in. w konkursach Effie czy Media Trendy, Innovation Ad. Absolwentka Szkoły Strategii Marki SAR.
Uczysz się od najlepszych
trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem
Teoria w praktyce
wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki
Indywidualne podejście
zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym
Wartościowa wiedza
prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje
Analiza dla efektów
omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski
Rozwój kompetencji
wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces
Poziomy zaawansowania
oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania
Certyfikacja
po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę
Szkolenia zamknięte
organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm
-50%