Gen Z

Poznaj fakty i mity dotyczące generacji Z w kontekście komunikacji marketingowej. Dowiedz się, jak przeprowadzić efektywną komunikację skierowaną do przedstawicieli tego pokolenia.


Poznaj fakty i mity dotyczące generacji Z w kontekście komunikacji marketingowej. Dowiedz się, jak przeprowadzić efektywną komunikację skierowaną do przedstawicieli tego pokolenia.

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat zarządzania projektami digitalowymi
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych
1200 PLN bruttoPLN/netto
lokalizacja:
Warszawa, Bobrowiecka 8
cena: 1200 PLN brutto
termin: 13.06.2024
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)

Cel i adresaci szkolenia

Opis szkolenia

Podczas szkolenia weźmiemy Zetki pod socjologiczno – marketingowo – mediową lupę. Przyjrzymy się ich nawykom zakupowym, nastawieniu do marek, konsumpcji mediów i treści. Pokażemy, na co zwracać uwagę, aby planowana komunikacja przyniosła spodziewane efekty.

W czasie szkolenia odpowiemy na następujące pytania:

  • Co wyróżnia Zetki na tle pozostałych pokoleń?
  • Zetka jako konsument: o czym powinniśmy pamiętać?
  • Na co zwracać uwagę, planując komunikację skierowaną do tej grupy?
  • Jak zoptymalizować koszt dotarcia?
  • Które platformy wykorzystać? Gdzie budować zasięg, a gdzie częstotliwość?
  • Jak mówić, aby zostać wysłuchanym?

Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

Szkolenie jest kierowane do:

  • Specjalistów i managerów działów marketingu, którzy chcą efektywnie planować kampanie mediowe do pokolenia Zet;
  • Właścicieli firm budujących własne marki;
  • Osób współpracujących z domami mediowymi;
  • Osób zainteresowanych komunikacją marketingową i rynkiem mediów w kontekście nowych rozwiązań i dotarcia do grup dopiero wchodzących na rynek.

 

Program szkolenia

Podstawowe informacje

Liczebność: do 14 osób

Czas trwania: 9:00 – 17:00

Lokalizacja: Warszawa, stacjonarnie

Dostępny język: PL

Dostępny język materiałów: PL

Forma szkolenia

Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).

Prezentacja, warsztaty, ćwiczenia realizowane samodzielnie i w grupach, dyskusja, case studies.

Program szkolenia

Efekty szkolenia

Zrozumienie międzypokoleniowych różnic istotnych w przypadku planowania kampanii do szerokich grup celowych;

Poznanie wyróżników Zetek – na co zwracać uwagę planując kampanie do tego pokolenia?

Poznanie platform, z których najczęściej korzystają Zetki;

Świadomość rozwiązań, które pozwolą Ci mądrze inwestować w komunikację.

Prowadzący

Karolina Olszewska
Senior Social Media Manager
Mniej informacji
Więcej informacji

Z wykształcenia magister polonistyki i psychologii, od ponad 10 lat związana zawodowo z marketingiem. Posiada doświadczenie zdobyte po stronie klienta, a także bogate portfolio agencyjne. Łączy specjalistyczne kompetencje z obszarów komunikacji Social Media i szeroko rozumianej strategii Digital. Planowała i prowadziła działania m.in. dla Diageo, Abbott, ZEISS, Hoya i Polbruk.

Katarzyna Baczyńska
Head of Media
Mniej informacji
Więcej informacji

W branży mediowej od 19 lat. Odpowiadała za obsługę m.in. BRE Bank (marka mBank), Wawel S.A., Reckitt Benckiser, Indykpol S.A, Novascon Pharmaceuticals, Lewiatan Holding, Sklepów Komfort SA. Swoją karierę rozpoczęła w Havas Media, specjalizując się w obszarze TV. Od 2009 r. związana z Mediasense (Codemedia S.A.). Od 2012 r. jako TV Director, zarządzała obszarem Multiscreen na poziomie Agencji, koordynując współpracę z Dostawcami, a później w randze Członka Zarządu odpowiadała za nadzór nad Zespołami Klienckimi. Od 2019r. zarządza Działem Mediów w ONE House.

Marta Kozielewska
Communications Director
Mniej informacji
Więcej informacji

Z branżą mediową związana od 2010 roku. Doświadczenie związane ze strategią i planowaniem mediów zdobyła w domu mediowym Carat (Dentsu Aegis Network) pracując dla Klientów z różnych kategorii m.in.: Netia, Arla Foods, The Walt Disney Company, Ergo Hestia, Sony Pictures Televison. Współtworzyła strategie komunikacji nagradzane m.in. w konkursach Effie czy Media Trendy, Innovation Ad. Absolwentka Szkoły Strategii Marki SAR.

Dlaczego my?

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Zobacz także:

-50%

MARCUS
Brief kreatywny
Data: 22.02.2024

-50%

MARCUS
Efektywność w reklamie
Data: 07.03.2024
Masz pytania
odnośnie szkolenia? Chcesz zorganizować szkolenie zamknięte?