Digital Ad

Zapoznaj się z narzędziami i technikami marketingu internetowego, które w efektywny sposób są wykorzystane przez specjalistów w praktyce.


Zapoznaj się z narzędziami i technikami marketingu internetowego, które w efektywny sposób są wykorzystane przez specjalistów w praktyce.

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat marketingu internetowego
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych
1200 PLN bruttoPLN/netto
Zostało 1 wolne miejsce!
lokalizacja:
Warszawa, Bobrowiecka 8
cena: 1200 PLN brutto
termin: 19.10.2023
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)

Cel i adresaci szkolenia

Opis szkolenia

Celem szkolenia jest uzupełnienie i uporządkowanie wiedzy na temat wszystkich kanałów marketingu internetowego.

Jakie są zadania szkolenia?

  • Sprecyzowanie, czym jest reklama online i jakiej wysokości budżety wydawane są na reklamy
  • Przedstawienie korzyści, jakie reklama online może przynieść uczestnikom szkolenia
  • Prezentacja skutecznych metod wykorzystywania kanałów w kampaniach digital
  • Omówienie, jak skutecznie wybrać i zaplanować media w kampanii internetowej

Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

Szkolenie kierowane jest do:

  • Osób rozpoczynających swoją karierę w mediach i digital marketingu
  • Specjalistów z obszaru marketingu internetowego
  • Przedsiębiorców, którzy chcą promować swój biznes w internecie
  • Osób, które chcą zgłębić swoją wiedzę z zakresu reklamy internetowej

Program szkolenia

• Rynek marketingu internetowego w Polsce i na Świecie
• Narzędzia marketingu internetowego wspierające analizę i  planowanie
• Ścieżka zakupowa użytkownika
• Reklama Display: Sieci reklamowe/Programmatic
• Reklama w wyszukiwarce Google
• Reklama video
• Reklama w Social Media

• Sposoby planowania działań w kampanii online
• Przykłady kampanii marketingowych – case study
• Rozplanowanie budżetu kampanii na poszczególne narzędzia marketingowe
• Planowanie kampanii online - warsztaty
• Analiza i sposoby monitorowania efektów kampanii internetowych – podsumowanie Q&A

Podstawowe informacje

Liczebność: do 14 osób

Czas trwania: 9:00 – 17:00

Lokalizacja: Warszawa, stacjonarnie

Dostępny język: PL

Dostępny język materiałów: PL

Forma szkolenia

Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).

Prezentacja, warsztaty, ćwiczenia realizowane samodzielnie i w grupach, dyskusja, case studies.

Program szkolenia

• Rynek marketingu internetowego w Polsce i na Świecie
• Narzędzia marketingu internetowego wspierające analizę i  planowanie
• Ścieżka zakupowa użytkownika
• Reklama Display: Sieci reklamowe/Programmatic
• Reklama w wyszukiwarce Google
• Reklama video
• Reklama w Social Media

• Sposoby planowania działań w kampanii online
• Przykłady kampanii marketingowych – case study
• Rozplanowanie budżetu kampanii na poszczególne narzędzia marketingowe
• Planowanie kampanii online - warsztaty
• Analiza i sposoby monitorowania efektów kampanii internetowych – podsumowanie Q&A

Efekty szkolenia

Uzupełnisz i uporządkujesz swoją wiedzę na temat wszystkich kanałów marketingu internetowego

Dowiesz się, czym jest reklama online, jakie budżety wydawane są na reklamy i jakie korzyści dzięki niej osiągnie Twoja firma

Poznasz skuteczne metody wykorzystania kanałów w kampaniach digital

Dowiesz się, jak skutecznie wybrać i zaplanować media w Twojej kampanii internetowej

Prowadzący

Michał Fronckiel
Senior Communications Planer
Mniej informacji
Więcej informacji

Od 9 lat zajmuję się planowaniem kampanii digitalowych, ale ma też doświadczenie w mediach OffLine takich jak TV, Radio, Prasa czy też Kino. Swoją wiedzę zdobywał w międzynarodowych domach mediowych, gdzie przygotowywał i realizował kampanie zarówno kampanie wizerunkowe, performance’owe, jak również te, które łączyły oba te cele. Żadna część rynku digitalowego nie jest mu obca, planował kampanie bannerowe, mailingowe, social mediowe, contentowe, video i przede wszystkim takie, które łączyły wiele z tych elementów. Pracował dla takich klientów jak: NIVEA, Hewlett Packard, Takeda Pharma, PKO BP, BNP Paribas czy Evergreen.

Daniil Khaustov
Senior SEM & Paid Social Specialist
Mniej informacji
Więcej informacji

Absolwent kierunku „Metody numeryczne w ekonomii”, były analityk rynków finansowych, w marketingu od ponad 7 lat. Od przeszło 4 lat prowadzi szkolenia z zakresu reklamy Digital i Analityki. Doświadczenie zyskał, pracując z małymi firmami i globalnymi korporacjami, takimi jak BNP Paribas, TAURON, Poly, BMW i innymi. Na co dzień zajmuje się analizą danych rynkowych, danych sprzedażowych, przygotowuje raporty i analizy dla klientów oraz do użytku wewnętrznego. Miłośnik automatyzacji i nowoczesnych technologii. Widzi piękno w liczbach i formułach i stara się pokazywać to innym.

Dlaczego my?

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Zobacz także:

-50%

MARCUS
Brief kreatywny
Data: 22.02.2024

-50%

MARCUS
Efektywność w reklamie
Data: 07.03.2024
Masz pytania
odnośnie szkolenia? Chcesz zorganizować szkolenie zamknięte?