Co zyskasz biorąc
udział w szkoleniu
MARCUS
Digital Ad?
Praktyczna wiedza na temat marketingu internetowego
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych

1200 PLN netto
(Lunch i przerwy kawowe w cenie)

Marketing internetowy – kanały, narzędzia, strategia

Zapoznaj się z narzędziami i technikami marketingu internetowego, które w efektywny sposób są wykorzystywane przez specjalistów w praktyce.

17.01.2023 | 9:00 - 17:00 |
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)
Średnia ocena z poprzednich edycji: 4,7/5,0

Marketing internetowy – kanały, narzędzia, strategia

Zapoznaj się z narzędziami i technikami marketingu internetowego, które w efektywny sposób są wykorzystywane przez specjalistów w praktyce.

17.01.2023
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)
Średnia ocena z poprzednich edycji: 4,7/5,0
Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat marketingu internetowego
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych
1200 PLN nettoPLN/netto
Zostało 1 wolne miejsce!
Termin: 17.01.2023 | 9:00 - 17:00
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)
Średnia ocena z poprzednich edycji: 4,7/5,0
1200 PLN netto
(Lunch i przerwy kawowe w cenie)

O szkoleniu

Zapoznaj się z narzędziami i technikami marketingu internetowego, które w efektywny sposób są wykorzystywane przez specjalistów w praktyce.

Liczba uczestników: 14 osób

Dla kogo?

  • Osoby rozpoczynające swoją karierę w mediach i digital marketingu
  • Specjaliści z obszaru marketingu internetowego
  • Przedsiębiorcy, którzy chcą promować swój biznes w Internecie
  • Osoby, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru reklamy internetowej

    Czego się dowiesz?

    Uzupełnisz i uporządkujesz swoją wiedzę na temat wszystkich kanałów marketingu internetowego
    Poznasz skuteczne metody wykorzystywania kanałów w kampaniach digital
    Dowiesz się, czym jest reklama online, jakie budżety wydawane są na reklamy i jakie korzyści dzięki niej osiągnie Twoja firma
    Dowiesz się, jak skutecznie wybrać i zaplanować media w Twojej kampanii internetowej

    Agenda

    • Rynek marketingu internetowego w Polsce i na Świecie
    • Narzędzia marketingu internetowego wspierające analizę i  planowanie
    • Ścieżka zakupowa użytkownika
    • Reklama Display: Sieci reklamowe/Programmatic
    • Reklama w wyszukiwarce Google
    • Reklama video
    • Reklama w Social Media

    • Sposoby planowania działań w kampanii online
    • Przykłady kampanii marketingowych – case study
    • Rozplanowanie budżetu kampanii na poszczególne narzędzia marketingowe
    • Planowanie kampanii online - warsztaty
    • Analiza i sposoby monitorowania efektów kampanii internetowych – podsumowanie Q&A

    Prowadzący

    Grzegorz Turowski
    SEM & Paid Social Manager
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    Ekspert z obszaru digital marketingu11-letnim doświadczeniem w tworzeniu strategii, zarządzaniu kampaniami i projektami oraz nadzorowaniem pracy zespołu. Na przestrzeni lat prowadził wiele projektów dla klientów z różnorodnych branż z sektora B2C i B2B. Wspierał wewnętrzne działy marketingowe firm nastawionych na performance – zarówno z obszaru e-commerce (m.in. sklepy internetowe), lead generation. Realizował także i tworzył strategie kampanii świadomościowych. Ma wiedzę i umiejętności z zakresu różnorodnych mediów aukcyjnych z Google Ads i Meta Ads na czele. Prowadził również działania przy projektach SEO, e-mail marketingowych oraz content marketingowych.

    Przestrzeń szkoleniowa

    Zobacz także:

    MARCUS
    Digital Ad
    Marketing internetowy – kanały, narzędzia, strategia
    Data: 17.01.2023

    -50%

    MARCUS
    Digital Project Management
    Zarządzanie projektami
    digitalowymi
    Data: 26.01.2023
    Masz pytania
    odnośnie szkolenia?