Co zyskasz biorąc
udział w szkoleniu
MARCUS
Silver Marketing?
Praktyczna wiedza na temat Silver Marketingu
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych

1200 PLN netto
(Lunch i przerwy kawowe w cenie)

Czyli jak dotrzeć do konsumenta 50+

Skorzystaj z potencjału, jaki daje generacja silver i pomóż swojej marce zostać zauważoną wśród konsumentów 50+!

24.11.2022 | 9:00 - 17:00 |
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)
NOWE SZKOLENIE

Czyli jak dotrzeć do konsumenta 50+

Skorzystaj z potencjału, jaki daje generacja silver i pomóż swojej marce zostać zauważoną wśród konsumentów 50+!

24.11.2022
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)
NOWE SZKOLENIE
Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat Silver Marketingu
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych
1200 PLN netto PLN/netto
Termin: 24.11.2022 | 9:00 - 17:00
Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)
NOWE SZKOLENIE
1200 PLN netto
(Lunch i przerwy kawowe w cenie)

O szkoleniu

Odpowiadasz za komunikację marki i dotarcie do nowych klientów? Skorzystaj z potencjału, jaki daje generacja silver i pomóż swojej marce zostać zauważoną wśród konsumentów 50+! To ponad 14 mln osób w Polsce z portfelem zakupowym na poziomie 2 mld zł miesięcznie. Szkolenie z Silver Marketingu to kompleksowa wiedza na temat dojrzałych klientów Twojej firmy, ich zachowań oraz nawyków zakupowych. Dowiesz się, jak, gdzie i jakimi kanałami prowadzić efektywną komunikację w grupie konsumenckiej 50+.

Liczba uczestników: 14 osób

Dla kogo?

  • Specjaliści i managerowie działający w obszarze szeroko pojętego marketingu, trade marketingu, aktywacji marki
  • Właściciele marek i firm zainteresowani zwiększeniem skuteczności swoich działań komunikacyjnych
  • Osoby zainteresowane rozwinięciem wiedzy na temat komunikacji marketingowej dla generacji 50+

    Czego się dowiesz?

    Rozprawisz się z mitami na temat osób starszych w komunikacji i reklamie
    Poznasz zasady skutecznego komunikowania się ze swoimi dojrzałymi odbiorcami
    Odkryjesz aktualne trendy oraz inspirujące działania marek w social media i Silver influencer marketingu
    Poznasz zasady i czynniki niezbędne do przygotowania strategii komunikacji właściwej dla osób 50+
    Rozwiniesz kompetencji z zakresu tworzenia skutecznej komunikacji marki do generacji Silver

    Agenda

    • Fakty i mity na temat seniorów, czyli jak postrzegamy konsumenta 50+ w społeczeństwie i reklamie?
    • Jaki jest naprawdę współczesny konsument 50+?
    • Konsument 50+ w liczbach, sprawdzamy potencjał.
    • Segmentacja konsumentów 50/60/70/80 lat.

    • Na czym oprzeć komunikat do konsumenta 50+, aby był czytelny i atrakcyjny?
    • Motywatory i demotywatory konsumenta 50+.
    • Jak przekonać konsumenta 50+ do naszej oferty usług lub produktów?

    • Optymalne kanały dotarcia w mediach online i offline.
    • Ważna rola social mediów w komunikacji 50+.
    • Konsument 50+ w internecie – czyli jak odpowiednio wykorzystać środowisko www?

    • Projektowanie graficzne – na co zwrócić uwagę tworząc komunikat graficzny przyjazny osobom starszym?
    • Warsztatowe podejść do stworzenia zrozumiałego komunikatu dla dojrzałego odbiorcy.

    Prowadzący

    Łukasz Fijałkowski
    Senior Social Media Specialist
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    Od ponad 10 lat rozwija swoje kompetencje związane z komunikacją w kluczowych kanałach social mediowych w Polsce. Posiada praktyczną wiedzę w obszarze tworzenia contentu, komunikacji oraz influencer marketingu. Odpowiedzialny za rozwój agencji Silver Models i koordynację projektów influencerskich oraz modelingowych 50+.
    Aleksandra Laudańska
    CEO Silver Content Hub
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    CEO agencji Silver Content Hub i założycielka portalu wolniodmetryki.pl, redaktor naczelna Warszawskiego Miesięcznika Seniorów #Pokolenia wydawanego przez Urząd Miasta st. Warszawy oraz redaktor naczelna magazynu o silver marketingu „Silver Mag”. Autorka wielu artykułów i wypowiedzi eksperckich na temat pokolenia silver, mówczyni TEDx, członkini jury Silver Starters 2020.
    Sebastian Kalmus
    Silver Agency Managing Director
    Mniej informacji
    Więcej informacji
    Współtwórca i zarządzający Silver Agency – agencji komunikacji marketingowej do osób 50+ oraz Silver Models – agencji dla dojrzałych influencerów i modeli. Na co dzień odpowiedzialny za rozwój podległych marek, jak również zaangażowany w obsługę Klientów agencji. Redaktor prowadzący Silver Mag – pierwszego w Polsce magazynu o komunikacji, trendach i marketingu do osób z generacji 50+.

    Przestrzeń szkoleniowa

    Zobacz także:

    -50%

    MARCUS
    UX & CX Design
    Projektowanie doświadczenia użytkownika
    Data: 12.01.2023

    -50%

    MARCUS
    Digital Production
    Budowa Portali
    Internetowych
    Data: 16.02.2023
    Masz pytania
    odnośnie szkolenia?