Marta Hermanowicz

Creative Director

Od 17 lat związana z reklamą. Tworzyła międzynarodowe i lokalne kampanie, pracując zarówno dla międzynarodowych, jak i polskich klientów: Frito-Lay, Procter&Gamble, Visa, MTV, Deichmann, CEDC, Takeda, Decathlon, Kompania Piwowarska, Alior Bank, Mead Johnson, Unilever, Ochnik, Orange, Netia. Jej prace zdobyły uznanie na konkursach i festiwalach reklamy: Epica Awards, Golden Drum, KTR i Effie. Prywatnie miłośniczka literatury i kina. Laureatka nagrody głównej Międzynarodowego Festiwalu Opowiadań, publikowała m.in. w Twórczości, Polityce i Fabulariach.

Prowadzi szkolenia

CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY

Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym

22.02.2024
Brief kreatywny

3 pytania do prowadzącego

1.

Opisz jednym zdaniem siebie jako trenera i Twój sposób prowadzenia szkoleń

Stawiam na atmosferę i kreatywny vibe podczas szkolenia.

2.

Nie ma dobrego szkolenia bez…

zaangażowania, wciągnięcia w temat, tak aby uczestnicy nie tylko wynieśli wiele ze szkolenia, ale też, aby mogli stać się jego integralną częścią.

3.

Na co zwracasz najwięcej uwagi przygotowując szkolenie?

Jest różnica między słuchaniem a doświadczaniem, wiedzą teoretyczną a stosowaną. Efektem wspólnej, szkoleniowej pracy ma być nie tylko wiedza, ale i umiejętność wykorzystania jej.

Poznaj naszych trenerów

Otrzymuj powiadomienia
o najnowszych szkoleniach!
Zapisz się do newslettera, aby być na bieżąco
z ofertą szkoleń MARCUS Academy.