Od 17 lat związana z reklamą. Tworzyła międzynarodowe i lokalne kampanie, pracując zarówno dla międzynarodowych, jak i polskich klientów: Frito-Lay, Procter&Gamble, Visa, MTV, Deichmann, CEDC, Takeda, Decathlon, Kompania Piwowarska, Alior Bank, Mead Johnson, Unilever, Ochnik, Orange, Netia. Jej prace zdobyły uznanie na konkursach i festiwalach reklamy: Epica Awards, Golden Drum, KTR i Effie. Prywatnie miłośniczka literatury i kina. Laureatka nagrody głównej Międzynarodowego Festiwalu Opowiadań, publikowała m.in. w Twórczości, Polityce i Fabulariach.
CERTYFIKAT MARCUS ACADEMY
Certyfikat MARCUS ACADEMY ADVANCED przyznawany po ukończeniu szkolenia na poziomie średniozaawansowanym
Stawiam na atmosferę i kreatywny vibe podczas szkolenia.
zaangażowania, wciągnięcia w temat, tak aby uczestnicy nie tylko wynieśli wiele ze szkolenia, ale też, aby mogli stać się jego integralną częścią.
Jest różnica między słuchaniem a doświadczaniem, wiedzą teoretyczną a stosowaną. Efektem wspólnej, szkoleniowej pracy ma być nie tylko wiedza, ale i umiejętność wykorzystania jej.