Zacznij dbać o ruch użytkowników na stronie i pozwól im do siebie wrócić! Wejdź w świat UX i CX razem z nami i dowiedz się dlaczego warto go wykorzystać w świecie digitalu i dlaczego jest istotny z punktu Twojego klienta.>
Zacznij dbać o ruch użytkowników na stronie i pozwól im do siebie wrócić! Wejdź w świat UX i CX razem z nami i dowiedz się dlaczego warto go wykorzystać w świecie digitalu i dlaczego jest istotny z punktu Twojego klienta.>
12.01.2023 Warszawa, Bobrowiecka 8
Poziom: MARCUS Academy First (podstawowy)
NOWE SZKOLENIE
Co zyskasz
biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Zacznij dbać o ruch użytkowników na stronie i pozwól im do siebie wrócić! Wejdź w świat UX i CX razem z nami i dowiedz się dlaczego warto go wykorzystać w świecie digitalu i dlaczego jest istotny z punktu Twojego klienta.
Liczba uczestników: 14 osób
Dla kogo?
Osoby chcące zapoznać się z UX i CX
Specjaliści z obszaru e-commerce i digital marketingu
Przedsiębiorcy, którzy chcą zwiększyć konwersje biznesu w Internecie
Osoby, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru reklamy internetowej
Czego się dowiesz?
Dowiesz się czym jest UX i CX, oraz dlaczego warto go wykorzystać w świecie Digitalu.
Zobaczysz dlaczego ruch użytkownika na Twojej stronie jest istotny oraz jaki ma wpływ na ścieżkę zakupową.
Dowiesz się jak ważne jest dbanie o użytkownika w trakcie konwersji jak i po jej zakończeniu.
Dowiesz się dlaczego testy i badania użytkowników są istotne dla Twojego biznesu.
Agenda
• Pojęcie UX design - jak doświadczamy produktu?
• Czym jest CX w świecie Digitalu?
• Czym jest projektowanie zorientowanie na klienta?
• UX a CX z perspektywy firmy. Na co zwrócić uwagę?
• Jak ocenić użyteczność swoich produktów?
• Moment "aha" - czym jest, jak go odkryć i jaką ma wartość dla biznesu?
• Sprawdźmy UX i CX w Twoim biznesie – Część warsztatowa
• Serwis dopasowany dla seniorów
• Dopasuj konwersję w sklepie
• Drogi Kliencie Wracaj! – Dobre praktyki po zakupie
Z branżą związany od ponad 12 lat. Ma doświadczenie w tworzeniu projektów dla klientów z sektora B2C i B2B. Na co dzień odpowiada za zespół oraz innowacyjne pomysły wpływające na zwiększenie efektywności kampanii, stron www oraz komunikacji w sieci. W jego portfolio znajdują się m.in. tacy klienci jak: Reckitt-Benckiser, Adidas, Microsoft, Ferrero, Lego, Mattel, Disney, Philips, Opel, VW Group, PayPal, Virgin Mobile, J&J, Wonga. Wraz ze swoim zespołem wielokrotnie zdobywał laury w konkursie Effie Awards Poland, otrzymał także nagrodę Effie Awards Europe.