Web Analytics

Dowiedz się, jak pracować z danymi w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj podstawy analizy danych, przedstawiania wyników oraz najczęstsze błędy logiczne popełniane przez początkujących analityków. Zapoznaj się z najważniejszymi narzędziami analityki webowej.


Dowiedz się, jak pracować z danymi w życiu prywatnym i zawodowym. Poznaj podstawy analizy danych, przedstawiania wyników oraz najczęstsze błędy logiczne popełniane przez początkujących analityków. Zapoznaj się z najważniejszymi narzędziami analityki webowej.

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat świata UX i CX
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych
1200 PLN bruttoPLN/netto
lokalizacja:
Warszawa, Bobrowiecka 8
cena: 1200 PLN brutto
termin: 07.12.2023
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)

Cel i adresaci szkolenia

Opis szkolenia

Analiza danych nie musi być, wbrew powszechnym opiniom, trudna ani skomplikowana. Nie wymaga również specjalistycznej wiedzy. Celem szkolenia jest nauczenie uczestników, jak lepiej interpretować wyniki badań i statystykę oraz jak pokazywać wyniki i przedstawiać wnioski w atrakcyjny i zrozumiały sposób.

Uczestnicy szkolenie poznają również podstawy obsługi systemów analityki webowej – m.in. Google Analytics i Campaign Managera..


Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

Szkolenie jest przeznaczone dla każdego, kto chce lepiej rozumieć dane, nauczyć się ich wizualizacji lub zaczyna pracę z analityką webową.

Program szkolenia

Moduł  1. Życie w oparciu o dane – analiza danych wokół nas.

Moduł  2. Najczęstsze błędy logiczne.

Moduł  3. Wprowadzenie do analizy danych.

Moduł  4. Wizualizacja danych i wniosków.

Moduł  5. Wprowadzenie do analityki webowej.

Podstawowe informacje

Liczebność: do 14 osób

Czas trwania: 9:00 – 17:00

Lokalizacja: Warszawa, stacjonarnie

Dostępny język: PL

Dostępny język materiałów: PL

Forma szkolenia

Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).

Prezentacja, warsztaty, ćwiczenia realizowane samodzielnie i w grupach, dyskusja, case studies.

Program szkolenia

Moduł  1. Życie w oparciu o dane – analiza danych wokół nas.

Moduł  2. Najczęstsze błędy logiczne.

Moduł  3. Wprowadzenie do analizy danych.

Moduł  4. Wizualizacja danych i wniosków.

Moduł  5. Wprowadzenie do analityki webowej.

Efekty szkolenia

Nauczysz się, jak lepiej rozumieć dane.

Dowiesz się, jak unikać podstawowych błędów przy analizach.

Dowiesz się, jak korzystać z głównych systemów analityki webowej na podstawowym poziomie.

Prowadzący

Daniil Khaustov
Senior SEM & Paid Social Specialist
Mniej informacji
Więcej informacji

Absolwent kierunku „Metody numeryczne w ekonomii”, były analityk rynków finansowych, w marketingu od ponad 7 lat. Od przeszło 4 lat prowadzi szkolenia z zakresu reklamy Digital i Analityki. Doświadczenie zyskał, pracując z małymi firmami i globalnymi korporacjami, takimi jak BNP Paribas, TAURON, Poly, BMW i innymi. Na co dzień zajmuje się analizą danych rynkowych, danych sprzedażowych, przygotowuje raporty i analizy dla klientów oraz do użytku wewnętrznego. Miłośnik automatyzacji i nowoczesnych technologii. Widzi piękno w liczbach i formułach i stara się pokazywać to innym.

Grzegorz Turowski
SEM & Paid Social Manager
Mniej informacji
Więcej informacji

Ekspert z obszaru digital marketingu z 11-letnim doświadczeniem w tworzeniu strategii, zarządzaniu kampaniami i projektami oraz nadzorowaniem pracy zespołu. Na przestrzeni lat prowadził wiele projektów dla klientów z różnorodnych branż z sektora B2C i B2B. Wspierał wewnętrzne działy marketingowe firm nastawionych na performance – zarówno z obszaru e-commerce (m.in. sklepy internetowe), jak również lead generation. Realizował także i tworzył strategie kampanii świadomościowych. Ma wiedzę i umiejętności z zakresu różnorodnych mediów aukcyjnych z Google Ads i Meta Ads na czele. Prowadził również działania przy projektach SEO, e-mail marketingowych oraz content marketingowych.

Dlaczego my?

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Zobacz także:

-50%

MARCUS
Brief kreatywny
Data: 22.02.2024

-50%

MARCUS
Efektywność w reklamie
Data: 07.03.2024
Masz pytania
odnośnie szkolenia? Chcesz zorganizować szkolenie zamknięte?