Brief kreatywny

Warsztat kreatywny, na którym dowiesz się, jak pisać briefy dla agencji kreatywnej lub działu kreacji tak, by wypracować jak najlepsze pomysły. Szkolenie skierowane jest specjalistów i managerów marketingu oraz osób zainteresowanych rozszerzeniem wiedzy na temat komunikacji marketingowej.


Warsztat kreatywny, na którym dowiesz się, jak pisać briefy dla agencji kreatywnej lub działu kreacji tak, by wypracować jak najlepsze pomysły. Szkolenie skierowane jest specjalistów i managerów marketingu oraz osób zainteresowanych rozszerzeniem wiedzy na temat komunikacji marketingowej.

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat Silver Marketingu
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych
1200 PLN bruttoPLN/netto
lokalizacja:
Warszawa, Bobrowiecka 8
cena: 1200 PLN brutto
termin: Termin już wkrótce
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)

Cel i adresaci szkolenia

Opis szkolenia

  • Jak napisać dobry brief kreatywny, który da jasny kierunek zespołowi kreatywnemu i pozwoli na wyegzekwowanie wszystkich potrzeb klienta?
  • Jakie informacje są niezbędne (a które możemy pominąć) przy briefowaniu działu kreacji na początku projektu kreatywnego?
  • Jak dawać konstruktywny feedback do pomysłów kreatywnych – by nie zaszkodzić twórczemu procesowi, lecz by wesprzeć upgrade pomysłów i uzyskać rozwiązania „uszyte na miarę” potrzeb projektu?

Celem szkolenia jest wspólne wypracowanie odpowiedzi na te pytania i wykształcenie w formie warsztatowej dobrych praktyk tworzenia dobrego briefu kreatywnego.


Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

Szkolenie zostało stworzone z myślą o:

  • Specjalistach i managerach z działów Client Service, Social Mediów i domów mediowych, współpracujących z zespołami kreatywnymi
  • Specjalistach i managerach działających w obszarze szeroko pojętego marketingu, trade marketingu czy aktywacji marki
  • Osobach zainteresowanych rozszerzeniem swojej wiedzy na temat komunikacji marketingowej

Program szkolenia

• Perspektywa stratega
• Perspektywa kreacji

• Jakie „składniki” i kwestie powinny się w nim znaleźć?
• Jak dział kreatywny rozumie poszczególne zadania z briefu?

• Tworzenie i odbiór briefu kreatywnego.

Podstawowe informacje

Liczebność: do 14 osób

Czas trwania: 9:00 – 17:00

Lokalizacja: Warszawa, stacjonarnie

Dostępny język: PL

Dostępny język materiałów: PL

Forma szkolenia

Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).

Prezentacja, warsztaty, ćwiczenia realizowane samodzielnie i w grupach, dyskusja, case studies.

Program szkolenia

• Perspektywa stratega
• Perspektywa kreacji

• Jakie „składniki” i kwestie powinny się w nim znaleźć?
• Jak dział kreatywny rozumie poszczególne zadania z briefu?

• Tworzenie i odbiór briefu kreatywnego.

Efekty szkolenia

Dowiesz się, czym jest dobry brief kreatywny z punktu widzenia stratega i z perspektywy zespołu kreatywnego;

Nauczysz się pisać brief w taki sposób, który pozwoli zespołom kreatywnym jak najlepiej odpowiedzieć na oczekiwania klienta;

Dowiesz się, jakie informacje musisz zebrać w briefie, gdy zaczynasz prowadzić projekt kreatywny;

Poznasz sprawdzone metody udzielania konstruktywnego i inspirującego feedbacku.

Prowadzący

Anna Roman
Strategic Director
Mniej informacji
Więcej informacji

Z branżą marketingową związana od 2006 roku. Posiada 17 lat doświadczenia w międzynarodowych agencjach reklamowych takich jak Saatchi, Havas, Change Serviceplan i Publicis Group. Posiada wieloletnie doświadczenie w planowaniu komunikacji dla branży retail, telco, finansów, ale także farmaceutyków i FMCG. Pracowała m.in. dla Orange, Carrefour, GSK, Unilever, PG, Blik, Bank Pekao i Millennium, dla których przygotowywała zarówno strategie lokalne, launch/relaunch i kampanie 360, a także działania promocyjne i lojalnościowe. Wykładowczyni UW, moderatorka, juror Effie, miłośniczka netnografii konsumenckiej oraz ekonomii behawioralnej i jej wpływu na zachowania zakupowe konsumentów. Z wykształcenia seksuolog kliniczny, w trakcie certyfikacji z terapii poznawczo- behawioralnej.

Marta Hermanowicz
Creative Director
Mniej informacji
Więcej informacji

Od 17 lat związana z reklamą. Tworzyła międzynarodowe i lokalne kampanie, pracując zarówno dla międzynarodowych, jak i polskich klientów: Frito-Lay, Procter&Gamble, Visa, MTV, Deichmann, CEDC, Takeda, Decathlon, Kompania Piwowarska, Alior Bank, Mead Johnson, Unilever, Ochnik, Orange, Netia. Jej prace zdobyły uznanie na konkursach i festiwalach reklamy: Epica Awards, Golden Drum, KTR i Effie. Prywatnie miłośniczka literatury i kina. Laureatka nagrody głównej Międzynarodowego Festiwalu Opowiadań, publikowała m.in. w Twórczości, Polityce i Fabulariach.

Dlaczego my?

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Zobacz także:

-50%

MARCUS
Brief kreatywny
Data: 22.02.2024

-50%

MARCUS
Efektywność w reklamie
Data: 07.03.2024
Masz pytania
odnośnie szkolenia? Chcesz zorganizować szkolenie zamknięte?